Påsklov - annandag påsk - alltså måndag

har inte haft så mycket tid på att skriva den sista tiden. Men ska väl försöka komma igen så gott jag kan och försöka skriva om dagarna som varit. Men bara lite smått sådära:)

Lördagen..
Jag gjorde typ inget på lördan.
Jag städade och "möblerade om" i mitt rum.
Asså jag storstädade jag lovar. Helt sjukt.
Och så har jag ätit påskmat idag, yumiie:):)
inte mke mer på denna påskafton.
förutom kvällen...

Så på lördag kväll, åkte jag till surakyrka, mamma tvinga dit mig, för det var typ midnattsmässa och hon o den kören hon sjunger i skulle sjunga. Det var typ 7 pers som kollade :') mobbat vare.
Men ah, jag hängde typ bara med till kyrkan för att det var typ filmkväll på källmora, så jag åkte dit med emelie.
Det var fler personer där än i kyrkan föffan. Vi käka godis, och kollade på film. "Life of Brian" tror jag den hette. Nåra känner säkert igen namnet.
Och den filmen va slut typ vid 2 kanske, midnattsmässan började elva och slutade tolv.
Lite småmysigt vare........ hehehehehhehehehehehheheehehehhe, okej ingen ska fatta vad jag menade med det där. kanske nån, who knows... haha

Jag kom hem , somnade typ vid 3.
det var lördagskvällen/natten.

Dagen därpååå......
Söndag. 
Sontag.
Sunday.
Niedziela.
الأحد.
Dimanche.
Domingo.
日曜日.
星期日.
יום ראשון
Zondag.
Domenica.

äre jag som har tråkigt o skriver söndag på 12 språk?:') jag använde absolut inte översättaren på "skrivbordet" .. haha

men jaja, söndag. Påskdagen.

Jag vaknade typ vid 11, segare än allt. Min hals-...... lixom helt förstoppad, och var täppt i ena näsborren:') hatar ordet "näsborre" låter så nedrans furt.
Men ah jag är ganska så förkyld..

Jag gjorde inte mycket denna dag , iaf inte de första timmarna sen jag vaknade . Typ vid 16 halv 17 nånting, så åkte jag till johan. vi snackade i 3-4 timmar om allt o inget. Så mysigt:) hhiih
kom hem vid åtta nångång, då käka jag och sen kollade jag på film med family, minus viktor. Han spela jävla CoD. Men vi kollade på "Upp" , haha, mamma hade köpt den, typ i lördags. Kan inte få nog av den:') kollade på den hemma hos cassa i fredags också, som jag har nämnt:):):) love the film!
och då kollade vi på kortfilmerna också;
"delvis molnigt" och nått med dogge, typ "dogges nya uppdrag".. ah skitsamma:) så king.



gulligt som fan!

"partly cloudy" eller "delvis molnigt" på svenska



så hette den iaf på engelska(y)


Det var i alla fall söndagen.

Och så idag , måndag! känns helt underbart att det inte är skola idag!

det är annandagpåsk också, inget märkvärdigt med det. Bara att det är en röd dag, men annars, who cares?

Jajjja, jag vaknade med igentäppt näsa och hals idag med. Så skönt.
Men, idag ja. Idag skulle jag spela match. Mot Forsby. Så värd match... de hade bara typ damlagspelare med i sitt lag, förlorade med ? öh. 8-4? tror det.. De gjorde walk over förra gången, asså eegentligen skulle vi inte ha spelat skitmatchen. Mådde sömst också , hostade ihjäl mig. MIn hals är ännu mer död nu.

skitsamma, glömmer den nu.
på onsdag ska vi tydligen spela träningsmatch mot p95.. .. . .. . . .. . kul . förra gången förlorade vi med 9-0-- fast då var ju inte jag med , haha.... så nu vinner vi.. fast jag vill inte va med. kul.. med min lillebror, jävla diva.. får väl se med min hals o de också, så får se om jag ska va med;)

Emma o fredde har vart här idag, och sen kom mammas bror anders och vår kusin daniel och anders tjej gitte.
Emma o fredde åkte hem för eett tag sen, anders o gitte är fortfarande här.
De ska väl åka hem snart, antar jag.
positiv tjej, social med(y) .. sitter här lixom, men vad ska jag gö åt saken, skit tråkigt att ba sitta där o låtsas lyssna på deras skitsnack.
Ska äta snart, nått smaksens hoppas jag, har ätit påskmat i 2 dar, fast jag tröttnar int epå det:)!
fast jag säger julmust istället för påskmust, låter mke bättre så.:M men det är ju precis samma sak , så vad spelar det för roll lixom^o)


jag ska dokumentera dagarnas väder också
haha.
 



lördagens väder : helt underbart vårväder!
skönt som tusan, solen var framme hela dagen!
typ 9 plusgrader ute, skönt iaf!




Högst upp till vänster: Lördag (hade fönstret öppet för att det var så varmt så kunde ta ett bättre kort)
Längst ner: Söndag (hade stängt fönster, var inte lika varmt ute)
Högst upp till höger: Måndag ( stängt fönster, och Det SNÖA ------ ) 
fast det snöade bara på morronen som tur va, så det försvann ganska fort från backen under dagen. Även fast det inte var så himlans varmt under dagen, typ 2 plusgrader. 
men det försvann! tur de!

 


orkar icke skriva nå mera nu..

vi höres o synes

pussar o kramar

från jenny nerf

förkyld och döende

see ya in hell
 
peace of






hejdå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback