Fredag 15 april - hey soul sister!

JIHO, fredag
idag.. asså även fast jag har haft otur så har dagen varit über skön!
Hade 1 lektion, fast sen nationella i matte B1/B2 (bananer i pyamas, tihi)

På morronen, fick sovmorron faktiskt , denna fredag med , mycket skönt!
Sov till 8 typ, skulle ha vaknat tidigare, men somnade om.  Som vanligt, men mamma väckte mig sen. Jag hann göra 2 no-nyheter på morronen, jag somnade igår när jag gjorde de, så stressade att göra de på morronen istället. Tog typ 3 minuter, hah. Ingen aning om vad jag skrev.

Men sen kom vi iväg, vid typ tjugo över 9, har sovmorron till halv 10 på fredagar, för jag har ingen HK, hade det i höstas. Om någon ville veta.
Jag stressade sönder. Kom typ försent till lektionen, men det var jag inte ensam om så det var ju "bra", för min del i alla fall.
Skulle till skåpet o lämna min jacka o så, men så tog jag upp nyckeln ur min ficka och då såg jag min skåpnyckel.. ohja.. det var bara halva kvar . Jippiii, den hade gått av .... Den har haft en spricka i sig hur länge som helst, men inte orkat gjort nå åt det, får väl prata med hellbom så får jag köpa en ny.
Ah.. det var ju mindre kul det.
Inte för att non var så rolig, men den lektionen gick snabbt.

Dagen var annorlunda emot vad den brukar vara.
Vi hade först no, som sagt, sen så hade vi lunch direkt efter den lektionen.
Var inte direkt hungrig eftersom jag nyss hade ätit frukost.
Men ah vi hade det i alla fall.
Sen så.. kl 11.
Då började allvaret, haha.
Matte nationellt prov! shit,... vad dåligt det gick.
Hatar matte, fyyfan. Jag fick reda på första delen av provet, vad jag fick (på B1-delen)
Ingen kommentar på det, tack. hehe
Jaja, försökte göra mitt "bästa" men ändå gick det åt h-vete.
Matte är ändå det ämne som jag kan minst, har assvårt för det, kan inte ens huvudräkning, räknar typ på fingrarna hela tiden, dukti flikka... haha
Om jag får g i matte är jag nöjd, tänker inte ens försöka få nå högre, det är ändå hopplöst för min del.

Vi slutade efter matten! det var positivt, klockan 12 fick vi sluta, hur skönt som helst!
fast jag fick vänta på bussen i en timme, men ändå!

Åkte med brukslinjen. Hatar det. Men måste jue komma hem på nått sätt.



VULKANF*TTA! Om röken försvinner tills i maj.. DÅ SKJUTER JAG MIG SJÄLV! det måste bort, jag o emelie har redan bokat flygbiljetter till göteborg! längtar som FAAN, men molnet måste försvinna över sverige! alla flyg är lixom inställda nu. Det får ba inte hända! NEJ,  då borde vi få ersättning till tåg, för tåg e dyrare än att flyga från västerås, helt konstigt egentligen, men såäre.
får se hur det blir. men det SKA bli av! det ska det!
27 - 30 maj!
göteborg, here we come (I hope)!

Imorse så snöade det föffan ! det jag vaknade av, eller rätteresagt, cassas sms, bah; det typ snöar ute .
Jag ba.. neeeeej, orkar inte! fast det var inte direkt mke, när jag gick upp o kolla, och när jag kollade så snöade det inte, det var bara lite smått med snö på backen. Men den snön har försvunnit nu, så jag är mer än glad!
Fint väder är det nu iaf! sol, fast blåsigt och molnigt, men ändå skönt tyckerja nog.

Jag är kär i en ny låt som jag hittade för någon dag sen
gissa vilken;)

står inte bara som min överskrift (a)
Hey, soul sister - train
underbart .. härlig, typ sommarkänsla får man!
lyssna ---- >>



blev med lyrics men shit the same :)
kan ni ju sjunga med om ni känner fört
haha


Ska nog ta o gå ut en sväng, för det är så fint väder :):) 

+ jag är glad!
Jag ska få EN NY MOBIL!
en htc hero :D
kanske inte den jag just ville ha, men allt istället för min sony ericsson, som jag har för tillfället, som knappt går att klicka på.
men den verkar asbra, fast man måste typ ladda hem en massa grejer, typ som på iphone, men det gör väl inte så mke, jag lär mig nog.
det kanske är bäst att ha så egentligen, då kan man ladda hem det man vill ha.
 
MEN EN NY MOBIL :D
iiihhhhhhhh, happy girl
för jag orkar inte laga min andra, även fast jag saknar den enormt mke:(
men det var ju ett annat fel på den från början, batteriet. Det höll typ i 5 timmar kanske om man hade tur , men om man använde den typ hela tiden så tog det slut på en gång. DEt var inte meningen att den skulle vara så det visste varenda männska, så . Och sen laga den för sprickan som var i skärmen. Men jag tycker inte att det var värt att laga den. Då kunde jag lika gärna köpa en ny, älskar att få nya mobiler, så hihi :) får se hur länge den här mobilen håller, hah, nedå jag ska ta det lite lugnare med denna. Får inte ha den i fickan när cassandra "brottar" ner mig. Bra tips till mig själv (y)





HTC Hero!

kyss på'n ,har inte fått den än, men pappi ska hämta den imorrn!
 (vad jag har fått för mig iaf) hoppas, annars blir jag besviken:( buhu


Vädret idag :




detta var i morse,kl 08:05 
(sämsta bilden, men solen lös som fän)
snö... mysigt.. fss



på dagen kl 14:32
snön e borta, puttsväck :)
(bara att upplysa, solen är bakom ett moln när bilden är tagen, *antecknar*)




Nu orkar jag inte skriva nå mera, kyss o kram från en ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback