Måndag - Dags att skriva igen kanske?

>Tjuhu

Nu äre f*cking måndag igen!!
Det går alldeles för fort, det säger jag hela tiden, men det gör ju det! Ingen kan säga emot det!

Men det har vart min "lyckodag" på betygsfronten eller ah provresultat, tihi.
Asså blev chockad båda gångerna, första gången på tyskan .. mvg i nationella läsförståelse:') haha, skämtet
och sen andra gången på So;n mvg i buddhismen, haha, kunde fan inte ett piss, hade 1 fel på hela alltihopa, hahah. Blev typ jätte förvånad kan man säga.
Det var det som var bra med skoldagen.
Annars var den seg, fast gick rätt fort ändå. För jag är ju hemma nu, så.
Håller på med idrottsläxan, som är tills imorgon, om hjärt-och lungräddning. Imorgon har vi praktiskt test på hur man räddar en "människa" , alltså en docka. Hur det kommer gå får vi allt se.

Och everybody, Jenny har ny mobil jag anropar jenny har en ny mobil!! 
Köpte den i lördags!
lyx!

den var inte brun, den var vit, mke snyggare med vit tkr jag nog!^^

Detta är min underbara nya HTC Hero!

               

Den är typ lika stor som en iphone, men jag älskar den ändå(k)

Det negativa med den är:
* hörlurarna  är förstora som satan och gör asont att ha i öronen,,..
* och jag vet inte hur man skickar låtar från den, hittar ingen "knapp" där det står att man kan skicka via bluetooth, brukar ju göra det men nu gör det inte det, men jag hittar det nog snart, ska ni se.
-finns säkert flera negativa saker som jag inte har hittat än, men den är asbra!:)




Jag har träning ikväll!
fan va kul, asså har "suttit still" alldeles för mke denna vecka som har varit, usch.
Känns inte bra, men jag har typ inte ätit nå godis på 1.5 vecka, shiit, okej jag åt igår, men det var för jag o cassa var på bio, så det gills inte tkr jag. Hihi, men det var bara nån enstaka klubba.




Orka att det snöar nu... Asså solen skiner... och det snöar, .. jaa? normaaalt.. *suck* vädret lixom, helt .. sammanfattat: cp
Ser inte verkligt ut på nå sätt, haha. Trodde det var frön som ramla ifrån träden men nej, då vare snö. 
Fast de mesta av all snö är ju borta så ska inte klaga, men måste det snöa? och förstöra "vårkänslan"? tydligen.
  

Nu är jag klar med idrotten, ska bara skriva ut den så är allt färdigt.
Ska väl bara ta det lugnt tills träningen börjar, kyss(k)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback