Onsdag = Chilldag

Mega skön/rolig/kul "skoldag" idag! 
Hela skolan hade temadag, men vi 9:or som ska vara med på soarén , tränade på det hela dagen.
Så det var en väldigt kul onsdag, jämfört med vanliga onsdagar med matte som sista lektion, haha. Slapp det iaf.
Vi slutade lite innan 14 så jag hann med 14:03 bussen. To ramnäs...

Btw, det har snöat idag. . har vart svinkallt hela dagen  , typ 3-4 plusgrader bara.
Så det har vart snöblandat regn typ hela dan, knepigt väder har det vart i flera dagar nu.
Som mamma säger ; "aprilväder". vad det är för speciellt med "aprilväder" vet jag ej eller jo att det är vädigt .. ah .. cp.,  men hon säger så iaf.  
Får se när detta pissväder går över. Så att det kan bli en riktig vår och så att det blir en fin .. sommar!

Imorrn.. taggad för nationella matte lästal? NEJ.
Lästal är det värsta jag vet. Usch, kommer gå åt h-vete :( mitt liv kommer gå under imorrn.
För det har gått så bra på de andra nationella i matte... not. Får se hur detta skitprov går. Tänker inte satsa nå högre än G i matte. Inte alls! G och jag är helnöjd.punkt.
2 timmar, tror jag vi får sitta. Får se hur det blir.

Gjorde HLR (hjärt-och lungräddning) igår förrsten,(på idrotten, i skolan) jag var typ nervös hela dagen, men det var inte direkt så svårt som jag trodde att det skulle va, det var rena motsatsen. Aslätt, men tror inte att det är lika lätt att göra på en riktig männska, det kan jag inte tro. För det kändes alldeles föör lätt när man gjorde på den där fula dockan. Jaja, det gick iaf bra.

Jag har kommit på en grej med min mobil, eller rätteresagt, en kär vän till mig som har en htc, sa att vi inte har bluetooth på våra mobiler, förns nå android 2.0 kom ut. Och det är ett tag kvar, men jag fattar lixom inte. Det finns en ikon som det är ett bluetoothmärke på (och man kan sätta på och av den). Men den är heelt värdelös eftersom man inte kan använda den.. Jag kan varken skicka eller ta emot filer. Det var inte bra! så det kommer jag sakna enormt! blåtand e ju ett måste, men jag får väl vänta, eller nå.. kan inte direkt göra nått åt de. Men jag förlåter min mobil, älskar den i alla fall:*

Har egentligen inte så mycket mer att säga,. Jag har typ nackspärr, har iaf skit ont i nacken. OCh jag kom på att vi har svenskaläxa tills imorrn, men inte för att det är så svårt, nå jäkla onödiga ord. Som vanligt.
.Jag känner att jag kommer faila på matten. Jag rapar kebab... mummma..
Jag o cassa gillar "bamse i skogen" - låten. Och den finns inte på spotify:( inte på limewire helle':( buhu
vi lyssnade på den på youtube idag i skolan(y) kul vi hade

NU ska jag sova , så att jag inte somnar imorrn på provet, och kan tänka "bättre"..

puss o puss

orka att alla raderna är typ lika långa:')
va tvungen o notera det? japp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback