tjobree

asså jag har fan inte skrivit på flera dar..
jag har inte haft ork sen går jag på skogslund och där får man alldeles fööör mycket läxor ,arbeten, prov och annat skit.. så jag har inte haft tid med datorn

Inte så mycket att berätta om de här dagarna egentligen, har pluggat varje dag.. tråk som fan.
Idag äre långfredag, så det betyder att man är ledig , röd-dag helt enkelt;) skönt äre!
Va med cassa igår, sov hos henne tills idag:)
Vi var på bio igår!
Alice i underlandet
         |
         |
         v
         v



Sa att jag ville se den förut, och nu fick jag se den! as bra:)
men det skulle ha vart häftigt o se den i 3D , men den var bra i 2D med, haha:)
Vi åkte till stan vid 16 ungefär, bion började 17:45. Vi hade reserverat platser till filmen, 56/56 salong 1 (y)
salong 1, skit liten salong btw.
Vi åt på saffets innan vi hämtade ut biljetterna, sen köpte vi candy i punkt, de hade nå ställe mitt i punkt som de sålde godis;)
sen checkade vi bion, superduper!
 




Tweedledee & Tweedledum
jag o cassa ✌ haha
king va'rom!
så söta:')


Vi kom hem till sura vid typ 20, asså på kvällen igår vare varmare än vad det hade vart på hela dan!
Man kände sommarkänslan!
När vi kom hem så tittade vi på film "Upp" hihihhiih, den äger allt!





en av de bästa animerade filmerna jag har sett,!
såg den på bio i höstas!;)
och såg den hos cassa igår(a)
vi tycker om barnfilmer! såärebara!
och denna är något alldeles extra, den måste man ba se!! 
Disney är bäst! kommer alltid att va:M



haha, orka att vi kollade på albert & herbert:')
så segt, men ändå bra på någe sätt..




 
cassa är albert jag e herbert, abbe o hebbe (y)(k)
vi hade lite booring:D men det var kul ändå, på flera sätt:) vi spelade kort, snackade med dyng-folk i mobben , hahah, och massa mera, (y)
vi somnade typ vid 1 , var så jeffla trötta:')
eller jag blev trött när jag la mig i cassas säng. inte innan^o)

Vi vaknade 7 ;o
asså var helt klarvaken, kommer inte ens ihåg om jag vaknade av mig själv eller av att cassas hund cleo kom in i rummet, .. tror jag vaknade av mig själv, men trodde klockan typ var 11 , men så varen bara 7, man bah yeah, cassa vakna också då, fast hon var astrött, ´jag va pigg:')

Vi typ gjorde inte så mkt denna dag, vi käka, vi gick till OK för cassa skulle köpa comviq grej, kollade på tv, chillade och åter chillade, sen vid 15 typ så kom daddy o hämta mig, sen åkte jag hem till underbara ramnäs................................................................................piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip.. tillfälligt avbrott..u..rsä....k...ta....r..ööra...n.. hahah asså orkar ej,fan va tråkigt jag har

har pratat i telefonen med johan i flera timmar sammanlagt, asså han har typ vart upptagen o skit och han har ingen täckning stupikvarten,sen kmr det folk o annat bajsss.. men vi har iaf snackat mkemkemkemeke mekekemmkdek.. för jag har tråkigt!

håller på att försöka städa mitt rum, men det går inte så bra när man blir yr hela jävla tin.
inte kul.

och jag vill ha tillbaks min mobil , samsungggggggg!!! hatar min jävla fittsonyericssonsarselshålsmobil..... inga knappar på den jue,
heeeeeeeeeeeeeelt fucked up

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

klockan är 23 nu.
Jag mår piss.
mitt liv är en enda röra.
mina tankar snurrar runt i hela huvudet..
helt förstörd.




Why could it not be easy?  .. - words from a wonderful person.






~ j ~





Tears flowing down my cheek..

My heart is heavy, does it shows?

Try to think right.

Is it the right choice I'll make?

I hope so.




kärlek från jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback