Torsdag 15 April

Det är redan torsdag?! ... fredag imorrn.. matte nationellt prov imorrn.. döör. hatar matte, mitt sämsta ämne. kan inte tänka mig att jag hade vg i matte i 8an, sen gick det nedåt, haha. HATAR MATTE! kommer ju gå åt helvete.
får väl göra mitt "bästa". Om man kan säga så.
Jajja.
Skolan var rätt seg.
Soaré"träning" på morronen, kollade på förra årets soaré, vår ska bli såå mke bättre! tihi
Jag längtar som faaaan! taggad? jajajajajaja!

Efter skval, som de då heter, hade vi slöjd.
Tjuri kärringvikarie hade vi . Det var ju kul.. tss
sen lunch.
sen engelska,, svenska,,, sen idrott
vi hade teori, hjärtochlungräddning.
Vi skulle ha kollat på nån film, men datorn strulade, så ulrika fick demonstrera det själv, hah. det gick lika bra.
Och fick testa lite grejer. Efter den lektionen så slutade vi.
Jag o cassa satt i skolan tills den stängdes, typ vid 16, eller lite före, för min buss kom 16.
Eller visste inte det från början men sen frågade jag en som satt vid cyklarna som är från ramnäs om det gick en kl 16 och det gjorde det. Så jag åkte med den hem. Pappa slapp att åka o hämta mig vid cassa denna torsdag(y)
JAg trodde det inte gick nån mer buss efter kl 15, men det gjorde det visst, det var ju bra. Då vet jag det . heh

Nu sitter jag här o har precis gjort lite no, ska snart skriva en no-nyhet också .
Men, det får bli senare, tar typ 2 minuter att skriva en sådan, oseriös, onödig skitkommentar till en no-artikel urklippt från en tidning. Onödigt, men måste göras, annars får man inte godkänt i no... kennethkennethkenneth.
*suck*

Jag är hungrig.
KAnske ska ta o äta nått.
Duschen blire sen,
tänkte ut o springa, men det regnar, så ne.
Blev inge av med det.
heheh.




asså TITTA! snön försvinner! :O:D:D 
det längst ner är ju idag lixom, morron och kväll , stor skillnad!
gladgladgladgladglad tjej


nu så.
taggar till nationella imorrn.. host'''
see ya, pösspöss !


btw
skriv era bloggar e ni gölliga, vill ha nå att läsa^^
skrivskrivskriv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback