Bdb-test, hehehhehehe tråk

Vem:

Pussade du senast? heh..
Tänker du på? skolan imorrn!!!!!;o
Finns alltid där för dig? du?
Förlåter du aldrig? skriver inte det
Pratade du med på msn sist? oj! längesen jag va inne på msn, så vettefan
Ringde dig sist? hm... jag ringde till fanny nyss iaf
Skrev det 9:e smset till dig? typ fanny
Önskar du var med nu? dig.
Var din första kärlek? haha, typ ante haha

Har du:

Ett Förhållande? -
En bästa vän? ja!
Bra föräldrar? mamma är bäst
Ljugit för en vän? har väl alla?
Blivit anmäld någon gång? ne
Stulit något? heheh bad girl när jag va liten
Gråtit över någon av det motsatta könet? TYP
Slagit någon av det motsatta könet? klart;)
Kysst någon av samma kön? haha ja
Varit otrogen? men nej

När:

Hade du riktigt roligt senast? I måndags!!!!!!!!
Hade du sex senast? -
Grät du senast? imorse
Skrattade du senast? idag
Var du kär senast? -
Snusade du senast? aldrig gjort kommer aldrig göra
Ska du sova idag? hyfsat tidigt
Skrek du på någon senast? i onsdags
Mår du som bäst? när allt är perfekt och jag inte har nå bekymmer över nått!
Förlorade du oskulden? -

Vad:

Har du för mobiltelefon? HTC Hero
Har du på dig just nu? mjukis
Lyssnar du på just nu? all time low - Holly (would you turn me on?)
Är din hårfärg? ljusbrun
Är dina framtidsplaner? konditor;)
Tänker du på just nu?
en
Fick dig att gråta sist? det vet han själv
Hatar du mest av allt?
att förlora en vän och inte veta vad man ska göra av med livet...

Tycker du om på din kropp? ingenting....!
Får du mest komplimanger för? tänker jag på va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback