det blir bra... fast ne



Äre meningen att mitt liv ska vara såhär?
äre meningen att jag ska skriva jävla deppinlägg varannan dag??
äre meningen att jag ska finnas?
äre meningen att jag ska kunna lita på nån?
Äre meningen att jag ska behöva lida mig genom livet?

vafaan e meningen med livet,??????


hela mitt liv har gått ut på att gråta.


Varför lyssnar man förmycke på folks åsikter o skvaller för?

jag skulle vilja börja om mitt liv.
Vore så sjukt underbart.
Men nej får drass med mig själv här med allt underbart folk...........................
jag orkar inte gråta.
Jag vill inte.
Känner mig så svag o ynklig redan.
Helt förstörd.
Kommer inte kunna lyssna på musik så jag somnar, och detta gör det ju superduperlätt att somna....
fast ne.



Jag va glad. Igår.
Nu... är allt ett helvete.

tack så mycket.. vem ska man tacka? gud?? tack för det underbara livet.
TACK.


Livet är väl för härligt. ellerrrr?


Jag ba undrar en grej.
Kommer du aldrig mer prata med mig nu?
Om du tror att jag inte bryr mig om dig, så tror du JÄVLIGT fel.
det där med ego... tack för den.

hörs... eller kanske inte?, it's up to you, jag ska inte va så ego o tänka på mig själv.

förlåt mig så mycket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback