från och med du





Dagen idag har vart riktigt bra faktiskt!
lite , eller ganska så trött o sliten men dagen var fortfarande bra.

Skolan, asså jag älskar min klass, eller de flesta i min klass iaf!
Vi fick vårt schema idag och det är väl helt okej, baka måndag-tisdag, hihi.
Vi gick igenom bageriet o så , sen gjorde vi inte mycke mer asså ba chill.

Imorrn ska vi på nån "orka"-mässa sen stadsvandring.
Börjar med vanliga schemat på onsdag.

Nu så vill jag ba tjocka mig med nått!
typ varm choklad!



PUSS//



Kommentarer
Postat av: Natalie

hmm, ska ni oxå käka i våran restaurang på onsdag ? :)

2010-08-31 @ 09:08:21
URL: http://natalieeolsson.devote.se
Postat av: jenny

jappjapp!:)

2010-08-31 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback