Fredag den 13e.. kan jag få mer otur än vad jag har?


Jag är lyckligt lottad som har underbara vänner.. människor som bryr sig, som alltid finns där för en,
jag älskar er!
ni vet vilka ni är! tack för att ni finns!
om ni inte skulle finnas, skulle inte jag finnas.

ville bara skriva det, även fast ni vet det, ni är bara så bäst.





Jahapp...fredag den 13e?
äre meningen att man ska vara mera rädd idag än någon annan dag?

svarta katter, sönderslagna speglar, gå under stegar, nycklar på bordet, osv...
värt att vara mer skrockig denna dag? nja.. jag har redan jävligt mycke otur så spelar inte så stor roll, det värsta som kunde hända är att nån dör...

Aja, jag vet inte riktigt vad som händer idag.. kanske ska till sura och klargöra en grej, som inte blev helt färdig igår, gick ju inte som det skulle.
Fast grät , det gjorde jag ändå.
Blir väl mer idag, om det blir så att jag åker dit.

Kanske ska till stan med mamma när hon kommer hem från jobbet,
sen till min morbror som fyller år idag, Grattis till honom (anders) iaf.
Om inte, åker jag väl till sura.

+ jag har fortfarande nackspärr som gör ännu ondare idag, skön t, kram


puss//






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback