Here comes the sun




Va på nån ORKA-mässa idag, det var ganska intressant fast ändå inte, haha vann en sjukt snygg keps o så tog man ju såklart en massa godis som de hade vid alla borden eller vad man kallar det :)
Man fick ta en massa olika grejer vid olika såna där bord där inne, det var i växhuset btw.

Vi var där i typ en timme, sen hade vi stadsvandring efter det.
Vi skulle leta reda på ställen i stan o svara på frågor , i våra basgrupper.
Sen så efter det fick vi en macka, slutade typ halv 13 , ganska ovärd dag, menmen.

Nu ska jag gå o läggga mig så galet trött!

imorrn börjar vanliga schemat!
börjar 8, YEAH....



grymt sexig bild med snyggaste kepsen som jag vann!!!
(ögat e sär, heh, hela jag e sär, men who cares)
ganstaa' jenny ;)


heheheheheheh.

KRAM//




Kommentarer
Postat av: frida:)

du är så söt:):):)<3

2010-09-03 @ 13:34:30
Postat av: jenny

haha frii-daa, du är söt:)!<3

2010-09-03 @ 15:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback