Jag kan inte gråta längre, det gör för ont.



Helt sjukt hur dåligt jag mår.
Min hals,,, jag kan inte prata eller svälja.
Mitt huve sprängs.
Min mage är helt CP.
Yrslig....
Ont i ryggen, nacken,axlarna och träningsvärk i rumpan(y)
och mår allmänt dåligt... pga.... aah..
men fan jag SKA träna ikväll , jag vill träna och jag vill tänka på nått annat.
fast...ah, men skitsamma, jag ska träna.

It's a beautiful day!!!!!!!!!!!!!
''''''''''''horrible'''''''''''''''''''''''''' 

Och anna min kära söta lilla anna kommer hit med min mobilladdare som jag glömde hos fanny!
fast det är efter hon har slutat skolan (stackare:), jag börjar på fredag)
Min mobil är typ mer än död nu så...

Det är hur stökigt som helst inne på mitt rum, men jag har ingen lust eller ork att städa upp allt.
Mår ju som sagt så jäävla bra!




Orkar inte med sånt här skit!
detta är fan slutet på mitt liv...
du är för underbar att förlora.. vet inte vad jag tänkte igår när vi snacka..
förlåt, varför i hela helvete skulle du falla för just mig?


Aja, träning ikväll, anna kommer nångång idag?
Ska väl försöka städa.. men ah.

hejdå människor//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback