lite dåliga mobilbilder från inkilningen i kloten

















toalett? njaaaaa.. snarare ett dass





inge dampig foten ser ut o va iaf.










Det var rätt kul... eller asså det var en upplevelse eller hur man ska säga, haha.
Fick mig på andra tankar, iaf för det mesta.
I vissa fall var det roligt, som tex när emelie,ellen,linda och malin vickade ur kanoten (asså när de skulle bada, finns en bild längre upp , innan de har vickat båten, haha)

Aja, imorrn kommer min älskling hit, anna lovisa mårtensson, har saknat henne bögmycke,(hon har vart på Gotland) men idag kommer hon hem och imorrn kommer hon till mig en stund.


Ska gå o lägga mig tidigt, alltså snart.
För jag har sovit så mycke dehär dagarna... nja
men ska försöka sova snart.. e helt sliten!

PUSSS///




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback