Lost without you.



Här sitter man igen...

har inte gjort ett piss idag ba suttit o tyckt synd om mig själv typ.
och väntat på att anna skulle komma med min mobilladdare, det var den bästa händelsen idag lixom.
Och hon kom vid 17, jag hade träning halv 18. Så hann prata en jättekort stund, men men:)

Imorrnn..... ahdu vad händer då, tagga inför skolan på fredag????

Tranellska/Wennströmska
Bageri/konditori

inge nervööös????? känner inte en jävel!!
uschuschusch:(


Nu ska jag ta o sova iaf,
jag saknar dig... fast ändå så är jag så jävla arg på ett sätt som inte går att beskriva.
helt konstigt, vill skriva till dig, men vet lixom inte vad,..går ju inte.
fan.
såg dig idag,,och det kändes helt konstigt i hela kroppen.
fuck också




Vill ba tebax!!
så JÄVLA grymma!

AllTimeLow <3

Aja, PUSS//


Kommentarer
Postat av: Natalie

härligt med wenströmska, då ses vi nog rätt ofta ;):) det blir bra där ska du se :)

2010-08-19 @ 12:05:59
URL: http://natalieeolsson.devote.se
Postat av: jenny

jadå, det blire nog:) hehe,ah det gör vi säkert;)

2010-08-19 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback