Sick little games.



Sitter o lyssnar på musik.
Har så jävla ont i halsen,!! jag ba orkar bli sjuk nu när skolan börjar...

Ska för det mesta bara ta det lugnt antar jag.
Vill inte anstränga mig för mycket.

Jag kan fan inte tänka att jag börjar skolan imorrn!?
asså så sjukt nervös! shit!

Inge krångligt det är att kolla busstider i västerås stadstrafik iaf, helt confused, får väl fråga morsan om det här. hehe.
lite onödig fakta såhär tidigt på morronen.

Vill inte sova bort dagen:)
hatar det.

Vaknade typ vid 5 o va vaken till halv 8 sen somna jag om en stund till typ halv 9..
varför vet jag inte, ba vakna med nå ryck som vanligt.

Dagens låt:

Therapy - All Time Low







så grymt att vi var på de!
det va andra gången de var i sverige lixom, hur awesome är det lixom!


de körde inte den här låten, men iaf:)'


PUSSS///



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback