Smile like you do.





Skolan idag va chill!
Den gick fan över asfort. Vi hade svenska, eller ah hon,läraren berättade om sig o så sen fick vi presentera oss och sen göra olika uppgifter. Sen hade vi lunch, sen så pratade våran livsmedelslärare med oss i typ 5 min sen så fick vi dra hem!
Inge glad jag blev när han sa det!
Typ kvart över 12 slutade jag, ! king!

Va skittrött på tåget hem somnade nästan, tåget gick kvart över 13 så fick vänta ett tag på det.
Nu ska jag försöka städa på mitt rum, får se hur det går, går alltid så himla bra...!

Aja, finns inge mer o säga.


GALET gammal bild ifrån sexan! (fin omgjord bild...host...)
Så sjukt söta :* hihiihihihiihhi
va ba tvungen att lägga ut den (a)
miss u guyss



PUSS//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback