Somethingsomething.


vad ska jag säga...
hm, kom hem för typ 2 timmar sen från Fanny.
Sällskap med johan på tåget, som också var där hos fanny.
Och ja som jag skrev i förra inl. så kolla vi pa H.P. (y) fast inte alla, vi skulle ha gjort det!
4 av 6 blev det.


Det var iaf trevligt o framförallt roligt.
Jävla cpbarn! haha, för sjukt underbara.

Lite sliten nu kanske, sov inte så värst mke:')



harry potter e fan grymma filmer:*

blir väl attt kolla på fenixorden idag:M hihiihihih
nån som vill kika med mig eller;)?






__

Nu så börjar jag bli ganska hungrig, har inte ätit nått på hela dan så fårse om man får nå käk här i detta hus.

imorrn blire att åka ut i skogen... haha.
inkilning med dam-
paddla kanot, bada, tälta, grilla osv.
hoppas det blir kul, trots att det inte finns nån toalett eller dusch.;)


HARE BRA!

PUSS//









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback