Stockholm motherfuckers!

nuså

här e sthlm i bilder o text, puss.



haha du är så bäst anna!

(Innan tåget kom till stationen i västerås)



Åkte från stationen 09:53

har inga bilder på tåget dit
för det var såntdär fult gammalt tåg och det var massa folk och skittrånga platser så ingen idé att ens ta upp kameran.




Stockholm oh yeaah!



bilden e suddig men yeahyeah whatever, fin t väder också...
det regnade heeeeela torsdan.

påväg till hennes sis lägenhet på Östermalm (H)




man ser på anna att hon e superduperblöt efter en heldag i storstan stockholM !
köpte ett antal olika plagg.
och anna....jadu hon e på gränsen till shoppaholic(stavning?), haha!

tog bilden för man ser att hon e blöt, och tycker hon e grymt söt! hihih



haha sötan!

körde lite "med andra ord" fast egengjort eller nå(?) , hehe



anna ringer sin syrra om instruktioner om spisen ;)



pannkakor på G !



PANNKAKA



karlsson på taket

finfin utsikt över östermalmtaken



brandvarnarn gick inte igång iaf:')

hahaha dör!
glömde sätta på köksfläkten, yeah king!
vi var tvungna att öppna fönstret o gö så att all rök åkte ur "köket" , började inte
brinna eller så det va bara vi som va king o inte sätta på fläkten (a)



Hoppet stärktes av att det skulle bli finare väder!!
blå himmel!! yeahyeahyeah



FIINT SOM TUSAN!

Finmiddag med pannkaker, socker i massor, grädde och mjölk :*
blev mätta på två pannkakor typ... haha



GÖTT!



BÄSTASTE!



anna chillar lite :P:P



Linus thörnblad!
han kom 4:a i höjdhopp i EM tyvärrrrrrrrr




CANDYYY



Inge feta tjejjjor :P:P:P:P

vi var på grönan en sväng på kvällen (typ vid 21) och vi chillade ba lite och anna spelade bort
pengar på sånadär hjul, haha, så värt gumman:* 
Köpte popcorn där också, fint dää!(som ni ser på bilden)



detta vaknade man upp med dagen efter!!!! underbart väder (k)




SOOOOOOL
IG fredag !



piiiiiiz



lyxfrullle



älskar dig mest bästavän!

precis gjort oss i ordning här... sen blev det gröna lund för att ta kort
(vi hade nå inträdeskort så vi kom in gratis på grönan, ifall nån undra)
och sen storstan åter igen, fiiint!

Köpte tröjorna på en utav alla H&M i storstaan

94 ftw :*



såklart!, "vi är ju i stockholm måste bjussa på lite bilder föffan!" (även fast man ser
ut som ett särbarn)



stripstripstrip-pole !




RUMPAAAH!
*spank tha' boooty!*
fina tjejjor:P



Finfint väder över taken!



*anna låser dörren*



*anna trycker på knappen*



snygga sexiga singlar i 3pers hissen på östermalm!



snygg brud !!

påväg till grönan!



*jag leker litt paparazzi*
anna är ju min idol så........



anna ser lång/längre ut! ;)



" just keep walkin' "



jag ska gifta mig med en stockholmare med kavaj så jag också kan få
en porsche:(



Nästan vid Hamnen



Jag vill ba inte ha en sån där stor fet båt som ligger kantrad nere i hamnen....nänä..:(
jag ska fan gifta mig rikt!!!! hehe



hamnen



pridefestival denna vecka eller vad??
såg sånadär regnbågsfärgade flaggor everywhere.




hamneN inga stora båtar det va där iaf...
jag har "min" eka här i ramnäs, I'm happy....:(



vackerT



minnen, haha:( insektsburken in my heart ♥♥♥♥♥

Junibacken (bakom grönan typ, eller nå)



Insane

grönan



Gröönan,
next time då ska jag åka något, promise:*



Xtreme, (eller hurfan den nu stavas)

grönan



B&J

grönan



Anna och jag blev sugna på att åka på kryssning när vi såg
båten!  så vi får se när det kan hända;)

grönan



vilopaus!!

grönan



vad e grejen med tanden?....
aja som sagt, bjussa på bilder e mottot, tog bort en del av bilden,... dubbelhaka you know.



SÖTNÖT




tog typ en timme or more för en gubbe o ta sig upp lixom? vafan gör en gubbe på
80+ på grönan? det är min fråga.



bra att bilden blev sne.. insane iaf

grönan



ah vi åkte insane... fast ändå inte :)

grönan



så sööt!
han sa faktiskt hej till mig med en sån där gullig clownröst , hihi(a)



Fint med grönankebbe!

grönan



sällskapet man har e gullig som få!

grönan



Uppskjutet

grönan



Hänggungan(?)

grönan



grönelund




Påväg till storstan här.



Anna is happy!

Kingbild!



Hell Yeah!

snigg skylt




"jag lever livet"




Pride.....festival.... (snygga flaggor iaf:P)



Asså inge grymt med portvakt till butiken??
shit, vilken biff, tror att han e nått .
,haha inge man ba vill gå in i den där butiken;)

i den "dyra" delen av stan




staden!



staden!




Anna!! G-star killen! hiihihih, snyggaste jag har sett på länge:*

staden!



t-t-tröjoor

staden!




Annas nya favoritaffär kanske? ;) 10 plagg.... 10 plagg på 2 min som hon skulle prova,
inte dåligt det annabanani!

staden!



lite mer folk på fredan, kanske för att det pissregnade på torsdan?

staden!



Vill också ha FERARRIIIII :(:(    önskar att jag va rik? mmmmmh



Påväg till centralstationen...



Jahaja,,,,,då sprang man då i onödan!
Vi skulle åka med ett tåg som gick 17:09 men stod det med på den stora tavlan? nej.
Så vi fick vänta en timme på stationen till kl 17:53, men det va rätt chill ändå, helt slut va vi båda två!







Det var en sjujävla tur att anna kollade på en tavla som var där ute vid perrongerna, där stod det att tåget gick från spår 19 och vi var vid de andra spåren så vi fick lov o gå igenom en massa tunnlar och sånt för att komma till 17-19 perrongen.
anna räddade oss! puss på'na!



BRA bild :P:P:P



skor kanske?



PÅväg hemåt mot Västerås...

Herrå Stockholm, saknar dej redan:*



inge sötare?




VÄSTERÅS..



lite sliten tjej kanske?



ÄlskaaaR bilden skarpT!
peace out!



avslutar hela resan med denna bild,
(ramnäs finns med på kartan?? hur e det möjligt... ? hehe inte för att det syns men .

men det har vart helt underbart kul!
vi måste göra om det gumman!

anna och hennes snälla föräldrar skjutsade hem mig också, mkemkemekemke snällt!:)


PUSS PÅ STOCKHOLM OCH OSS



Det tog ba typ 4 timmar<3333 och skriva detta inlägg men det är lugnt, är inge trött, klockan e inte ba halv 4...
så klaga inte på nånting annars får ni en stor fet smäll:M

SEE YA //



Kommentarer
Postat av: anna

du är bäst gumman och det här måste vi verkligen göra om! hur kul som helst!! vilka fina bilder det är på mig....älskar mig själv....!!

DU ÄR BÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG MEST!!<3<3<3

2010-08-01 @ 13:13:27
URL: http://annamartensson.bloggplatsen.se
Postat av: jenny

jaaaa! skoja inte!!

du e så grymt söt anna!!

DU ÄR BÄSTast OCH JAG ÄLSKAR DIIIG som faan<3<3<3<33

2010-08-01 @ 15:06:13
URL: http://nerffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback