The Other Side Of The Door




Testar mammas nya dator! äntligen har hon en ny som det inte tar en kvart att starta internet med!
och har tagit hem spotify åt henne också, så... inte så förutsägbart vad jag gör.

Aja, står i köket med vid den och väntar egentligen bara på att annapanna ska ta sig ifrån kättinghallen o hit, kanske får hon skjuts av min hyggliga fader:)

Jag har vart barnvakt hela dagen, åt lilla J.
Nu helt slutkörd, haha, men hon är så grymt söt, så det är lixom lugnt.
Har vart barnvakt åt henne flera gånger förut, men har saknat henne, hon har blivit så grymt stor sen sist.

Var barnvakt från 12-18, tjänade 200 kr,
plus 100 kr från mami, hon tyckte jag hade vart duktig idag(a) hihih





You make me
stop thinkin' about it
when I'm with you.



PUSSPUSS//





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback