this ain't workin' ... but I have to make it work ... somehow




Idag är en sån dag , som man inte orkar göra ett piss.
Vänta på träningen ikväll typ.

Det med träningarna nu är helt jävla dampigt..
vet inte ens om jag ska träna med dam eller f93... asså helt konstigt , för det känns som om jag får träna med dam .. nejmen fan , helt förvirrad.
Men ska iaf träna med f93 idag vad jag vet så får man väl se , hur "framtiden" ser ut, haha.



jag känner mig inte så himla pigg o fräsch direkt.. mår faktiskt dåligt.
Undrar om det är allt.. eller om jag börjar bli sjuk?
skitsamma, får väl ta det lugnt hela dan som planerat.

Nu .. lite frukost.





hide it with a smile.


PUSS//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback