trodde inte jag kunde få mer otur,,, men jo, det gick.


jag kunde inte släppa det, kunde inte släppa dig... ville inte gå ifrån dig!
om jag inte får träffa dig igen , då kommer jag seriöst dö.

Även fast det var bögläge i flera timmar, och vi typ bråkade.. eller tjafsa.. kalla det va du vill.
så kommer jag aldrig hata dig. Går inte. måste få ha dig i mitt liv.

Jag vill inte förlora dig, inte nu, inte någonsin!
du måste förstå att du betyder för mke för mig..

Vet inte hur jag ska känna inom mig, vet inte ens om jag får träffa dig igen.
Vi har inte ens pratat ut ordentligt.

Asså jag skakar, vet inte hur jag ska känna vad jag ska göra, känner att paniken rusar igenom hela kroppen..
gråter inte, det gjorde jag som en jävla snorunge, hos dig.. men nu.. jag är helt lost, seriöst.
Helt borta, jag vill ba att det ska bli lördag kväll, så jag kan ha kul med mina b-rudar!
längtar så fruktansvärt, orkar inte med det här! sup ner mig bara vill inte tänka på detta.. orkar inte

ps. förlåt.
förlåt för allt.
love u ♥



KRAM//







Kommentarer
Postat av: sofia

det ordnar sig jenni<3

IMOOORN SÅ JÄVLLLLLAR<3

2010-08-14 @ 00:12:26
Postat av: jenny

aw<3

HUR KING VARE INTE DÅ SOFFAN!!!!!!

;);;););)<3

2010-08-15 @ 13:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback