Can't live with me, can't live without me


Inte vart hemma sen fredag morron!hehe

Skolan va det pinsammaste jag har vart med om, HEHEHEHEHE.
Dog typ 10 gånger på samma dag.....!
:(

Vi hade samling o så där i 50 minuter typ och lyckades skämma ut mig ett antal gånger innan vi ens hade börjat(y) börjar bra:):):)
Orkante berätta, sagt dagen ett antal gånger o får ont i magen varje gång jag berättar(a)

Vill ba glömmat, men aja, samlingen o det gick ju bra iaf.
Fick tåg/buss-kort , uppgiftspapper, introduktionsdagarsschema (ordet) oså sa de ju lite granna också.

Vi börjar som vanligt med riktiga schemat nästa onsdag.

Åkte hem till fanny efter skolan.
Hoppade av vid nån hållplats nära henne.
Sen va jag där o typ väntade på att anna skulle sluta skolan.

Hon slutade tidigare, typ vid 14 så då kilade jag o fanny ner på stan med henne.
Kikade runt lite köpte inget eller anna gjorde det tidigare men ah.

Sen så fick anna o jag skjuts av hennes syrra o kille till annas grandmaa' o väntade på annas mor och så åkte vi vidare in i bushen till klockarbo:)

Vi chilla litt som vanligt o sådära, käkade, ah o massa:)

Dagen EFTER,

föreningsfemkamp!
Vi va 3 lag, 6 stycken i varje lag,
vårat lag va sportlaget, för vi va 3 tjejer från innebandyn och 3 killar från fotbollen.
Sen körde vi mot 2 andra lag, SKU och "född i farstun"(?) haha.
Vilka vann då???? Jo vi! hihihi
vi vann litt godis(a)
bantarna:)


Aja efter det så tog anna o jag det lugnt hos annas farmor.
Vid 18 gick vi ner på samhälle igen.
O lyssna på en massa olika band o så, sen emellan vid 20 typ käka vi lite nyttig mat....

Sen fortsatte de ju spela..

Hade tänkt att åka hem men pappa slapp hämta mig för jag kunde sova med anna hos hennes farmor!:)

2 days in a row ;)

Aja, vi vakna typ 8 då gjorde vi nada, frulle o så, sen gick jag hem till syrran o fredde vid 13.
Sen åkte vi till ramnäs typ 14.

Har inte längtat hem direkt,
Men mor min saknade mig och ville, säkert viktor också och pappa, alla saknar mig, alltid:M
HeHeHe


slänger in en förtjusande bild på min bästa polare anna i sumodräkt!!
PusssSSss:*hiihihihihihi snygging


Laddar inför andra skoldagen imorrn med att städa rummet!

PEACE//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback