vänskapen som gick för långt.




livet suger verkligen just nu.
ALLT går åt helvete.   

gråter nonstop... detta går fan inte. Ögonen är helt jävla uppsvullna(?)

Vill knappt prata om det, fast påminns om det hela tiden ändå.
Fast jag var åt helvete i kloten med dam o dj igår och idag...så påmindes jag om dig, trodde att jag skulle slippa det, men nej.



You will always have your place in my heart.



The Script – The Man Who Can't Be Moved... tänker på dig och sala open såfort jag hör låten .



Alla våra minnen, de går inte o glömma, kommer aldrig glömma!
allt påminner mig om nått som vi har gjort tillsammans.


Jag har inte ens känt dig så länge...
ändå känns som om jag har känt dig hela livet. Helt sick
och så ba... herrå , syns . kanske.


det är nu man ska leva livet lixom... !



you were more than a friend, you were my best friend! MY FUCKING BEST FRIEND!

.........

I already miss you j****



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback