Anna är bäst♥


Äter chokladkalenderchoklad, får faktiskt äta 3! stolt. + plopp:)
sitter vid datorn, lyssnar på 7jävla gammal musik med britney spears, life. 
Snart ska jag sätta på julkalendern! sen kolla hannah montana när det har laddat klart(k)
mångamånga avsnitt!


Skolan gick över fort, hade svenskaprov sista, det gick ovanligt bra , har inte pluggat ett piss typ. Men vi får väl se, får väl ig som vanligt:P:P:P

Efter skolans slut gick jag med bästa anna på stan! :) så skönt att få snacka ur sig o träffa henne!
anna o jag fikade på George-blabla..nånting.. i skrapan och snackade en massa skit!


OMG saftar i munnen jag ba ser den! godaste kladdkakan jag smakat(k) gudomlig!

36 spänn(!!!) men det vare fan värt! (ps. vattnet var iaf gratis)



Gyllene knorren på svtPlay, NÄSTA! ;)





Kommentarer
Postat av: anna<3

du är världens bästa ! jag älskar dig<3<3<3

2010-12-04 @ 15:14:24
URL: http://annamartensson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback