dagen blev bättre på eftermiddan, pz!



Packade som sagt kassar på willys i 4 timmar i sträck. var ganska sliten o hungrig efter de timmarna...


Åkte hem med johans mor till deras hause och åt pancakes, tjillade o dampade med jonne som vanligt, vi spelade någe spel på datan som va skitkul , we ruledddddd, kollade gamla foton med hans päron (jag har med mig hem världens sötaste kort på han när han va lillskit!!!) o hade hockeyn på i bakrunden, plus att vi käke färsk ananas!! gottigottgott, fast jag har fortfarande sviinont i tungan haha.

Nu är jag hemma, var nyss en snälll syster o strykte Viktors shorta som han ska ha på sig imorrn!
Offrade mig o gå ner till spökena i källarn som öppnade dörren till tvättstugan ett antal gånger , kram.
Nu ska jag kolla de sakerna

IMORRN, så blire tjillnyår med Sofiaa! inge lyx vi kommer hadé!
Bestämde för 2 veckor sedan typ för ingen utav oss hade ingenting för oss så vi lixom har det med varandra :D



bjuder på oldie bild på mig o min doggyyyyyyy


Tänk själva det är nytt år imorrn vid denna tiden! (00:17)
2011... oh gosh ... helt unbelieveble!
2010 har gått nå så sjukt fort. Fast på nått sett känns det som en evighet.


SISTA TORSDAN ÅR 2010, awesome, heheh
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback