Hej alla-som-har-jullov-förutom-jag



Facerapen av johan är överskattad, glöms bort, från och med.... nu
Blogg.se är bög , jag la föfan in inlägget igår, asså åh.. aja.



Men dagen dåråå...
sov hos min älskling som jag hatar lite smått just för dedär med facerapen! :)
- skolan, värt att ens komma?
gjorde nå fult "test"?, fikade, åt lunch o slutade.

gick på stan en snabbis all alone:'( nejmen skulle köpa julklapp till annopanno
sen åkte vi tåg tillsammans hem till hennes farmor och där fick vi good mat istället för "julbord-buffén" som vi fick i skolan som smaka bajs.

Tjillade hemma hos mig sen, sen kollade vi på Hj:s match mot malmaberg som de loosade med 7-6 tyvärr.


babe you're simply the best<3

Nuså har jag precis käkat tacos, nu ska jag ba gö nada

JULLOV, imorrn.... segt

HEJDOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback