I've got no life (k)


Vad heter ni? Johan & Jenny goes J-power
Hur träffades ni? bdb typ haha sen innebandyn + skogslund litt
När blev ni tillsammans? 18 september 2010
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 månader &  28 dar
Är ni förlovade? nope
Bor ni ihop? nopp
Har ni barn? nee
Har båda körkort? jag har eu-körkort :P:P:P:P

Kommer du ihåg er första kyss? klart!
Vem sa "Jag älskar dig" först? det var nog johan
Vem är äldst? hehe jag hehe
Vilka stjärntecken är ni? jag är stenbock, johan är...? ba för de kom jag inte påt:(
Vem är längst? han
Vem sjunger bäst? de vettefan
Håller ni i handen på stan? kanske händer (haha fattar ni händer-handen:') rolig tjej, ingen fatta säkert)
Kände ni varann innan ni blev tsm? japp, vi var bäztizar :)
Vad har ni gemensamt? innebandy .... har typ nada gemensamt , jo den där ... eller ne
Blev du kär i första ögonkastet? kan jag inte påstå.
Har ni någon speciell låt? vi har många:* ett exempel : "the only exception"
Har ni stora framtidsplaner? föffan haha
Har ni gråtit i varandras armar? mmh mångamånga grr
Har ni varit utomlands tillsammans? nej
Vilket är ert bästa minne? det måste vara "återföreningen" (ett utav de bästa iaf)
Vem lagar bäst mat? måste vara jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser, snackar, dampar osv
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? men ja, för det mesta

Hur långt ifrån varandra bor ni? 1,5 mil typ tja
Blir du lätt svartsjuk? tror inte dä
Brukar ni bråka? har väl hänt att vi har tjafsat några gånger
Ringer eller SMS:ar ni mest? smsar

Du vet att jag älskar dig mest i hela världen Johan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback