Jag ba älskar när allt fuckar upp sig



Som jag försökte beskriva igår (som blev ganska mke fail) med packa-kassar-tiderna-schemat-bajset har just förstört min dag.
Ska stå 4 timmar i rad nu istället, från kl 13-17 , YUMMIE ser såååå framemot det! eller?-.-
döda mig nån nu så jag slipper lida!

men de tänker ju inte på att jag bor i skönagröna ramnäs och att jag har föräldrar som jobbar? och jag bor åt helvete i skogen typ? ne.
"Vem e jenny, bor hon i ramnäs urskog? jahaaaaaaaa!, så pass. och vill inte gå 5 km till stationen för att ta tåget till sura för att sen gå till willys därifrån? nehe det var ju underligt, vem vill inte det liksom?."

JAJA orkar inte bry mig om det får stå min tid där o se 'glad' ut.


Käkar frukost, nyss ute med hunden, svinkallt ute ba så ni vet!



One year. Lite skillnad hare väl blitt. Ska ta någe bättre bilder sen dööh.


Efter allt med packa kassar-skiten så ska jag hem till min eelskling!
så hinner träffa honom innan nästa år, weiii♥
det gör mig glad iaf.
KYSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback