JULLOV motherfuckersss


äntligen är mitt ord för dagen!

äntligen
jullov som alla andra små barnen:)))

Bara att skoldagen var nå så sjuuukt onödig!

åkte till syrran i sura med pappa för att få sällskap på tåget kl 9:22 för hon skulle också mät.
Tåget åkte galet sakta från sura till hallsta, tog minst 20 minuter, sen åkte det som vanligt så jag missade 10 i 10 bussen men åkte med prick så kom försent till då nått i aulan började, såg typ 2 min av skiten, sen fikade vi i en kvart kanske sen slutade vi ... värt??!?!? var inte ens i skolan i en halvtimme.
Enda anledningen för att jag åkte dit var att ta hem mina marsipanfrukter.

Nu sitter jag hemma hos syrran helt lonely och väntar på att klockan ska bli 14:00 så jag kan åka hem med bruksis.

sitter o käkar på min saffranslängd också som vi fick hem från skolan , hheheheeh smal :PPP


HÖRS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback