Lutschia


Sämsta lucian jag har vart med om som va imorse, heheheheh =)
men fick lussebulle efter så jag stod väl ut ;)

men det var knappast värt att komma hit kl halv åtta imorse.
tur att "aligatorhjärnan" (jossan) åkte hit samtidigt med mig!

Har vart i bageriet o ska väl fortsätta när rasten e över, sen hem till jonne, no träning idag, för att damerna har match! ingen utav oss har träning så lixom ah nivet!:)



HÖRS O HÖRS,

ps skriver litt om Lussecupen, och lägger in några bilder senare ikväll, :)))))))

Kommentarer
Postat av: fritttoooookingen :)

mina fina bilder när jag chillar i mål;)

2010-12-13 @ 12:44:54
Postat av: jenny "proffsfotografen" nerf

det är de jag prioriterar mest att få med! ;) du gjorde hela lusse ju;)

2010-12-13 @ 21:21:27
URL: http://nerffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback