TRÅÅÅÅKIGT

Du är tillsammans med? - Johan Henriksson

Hur gammal är han/hon? - 15

När fyller han/hon år? - 3 mars

Vart bor han/hon? - surahammmmmmar

Ögonfärg? - blåa, typ mer åt gråhållet (tycker jag)

Har han/hon piercat sig någon gång? - örat tror jag minsann

Har han/hon druckit någon gång- yes

Har han/hon rökt? - testat ba

Vad har han/hon för färg på rummet? - grå? blå? haha tänker inte påt

Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - ahdu, han skulle iaf ge hälften till mig.... eller?

Har han/hon någon fobi? - ingen aning, han erkänner inte det isåntfall

Är han/hon beroende av något då? - mitt ass? alla spel som han spelar? haha.

Är han/hon envis? - skojaru...

Vad gör han/hon på helgerna? - matcher, är med mig osv

Beskriv honom/henne med tre ord?- the worlds greatest!

Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - jovars

Varför blev du tillsammans med honom/henne?- för att han är grymmast i världen och jag kan inte leva utan honom(k)

Du älskar honom/henne? - men jaaa!

Du har slagit honom/henne? - vem har inte

Du har roligt med honom/henne? - alwayss

Du skulle kunna bo med honom/henne? - klart

Du vet någonting om honom/henne? - det mesta hoppas jag

Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - ja.

Säg ett ord du känner för honom/henne? - LOVE

Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - det kan jag inte säga på rak arm hurredu men det är mycket han har sagt som e fint

Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - hela han

Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - ofc :)

Är du svartsjuk? - nädå

Om er:

Bor ni långt ifrån varandra? - en och en halv mil typ , kram

När blev ni tillsammans? - 18 September 2010


Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - ah det gjorde vi verkligen

Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? -  barnfilmer ftw!! okej inte bara det hehe (a) eller?

Har ni sovit över hos varandra? - men ja klart!

Har ni bråkat någon gång?- jaPP fast mest tjafs som tillsammans

Vem håller fjärrkontrollen? - det beror ju på

Vad har ni gemensamt? - typ innebandy... ah typ det sen såklart att vi älskar varandra, (aww cute.)

Har ni samma åsikter om saker? - Haha  nej....

Planerar ni framtiden ihop? - yes alldeles för mycket haha nejdå :)

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - som tsm äre typ 1 vecka.

Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - men ja

Hur länge kommer ni vara tillsammans?- tills vi inte står ut med varandra längre:*



älskar dig jäla muppbarn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback