Waiting for my love


kollade nyss på "fäst vid dig" som jag har sett biljarder gånger .. segt som fan, vill ba att johan ska komma hit så jag har nån jag kan kolla film o mysa med tillsammans  ♥

Dagen har inte vart långt ifrån händelsefullt, tråkig måndag som har vart fyllt med saknad och ensamhet och dåligt samvete...  som om jag va hemma , sjuk från skolan. BORING.
Älskling kommer runt halv åtta nångång, långt kvar ju föfan.
No träning für mich today... får bli på onstag istället:)


gammal bild från 2009?...
sniggt tjej=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) fast icke sa nicke

memories will remain ! hehe


Ska straxi på momaxi äta nånting som pappa håller på o steker som jag tycks höra från köket in till vardagsrummets sköna soffa som jag har suttit i , hela dagen. KRAM på livet :):)

AJA bajs på er sötisar ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback