1 Februari - otursdag?

tjennamors

måndag, seg? ah som fan!
Tyska på morronen älskar aggge mest av allt i världen(k) puss på henne,,,,

andra lektionen var svenska... kolla på en HEMSK film assså, 10 åringa småpojkar som var strandsatta på någon ö nånstans, och de var helt crazy, asså först var alla en hel grupp alltså pojkarna sen var den en dum jävel som startade en egen grupp emot han som var snäll och då ville alla va med den jäveln för att han jaga o så, och de ba styckade massa grisar det lät asäckligt, kollade inte för sjujävla äckligt! usch, och sen bah var det bara 2 kvar på den "snälla" sidan, det var en söt fet unge med glasögon, och assså hemskt hemskt men ah iaf de "elaka" tog hans glasögon för att göra eld, och det feta ungen såg ingenting utan glasögonen, och sen gick han o den snälla till de "elaka" för att få tillbaka glasögonen och försöka sammarbeta med de men.. när den feta ungen skulle snacka då bah,.... släppte de ner en stor sten på han!!!!! fyfffaaaan, hemskt hemskt hemskt, usch jag kollade inte såg bara att de puttade på stenen sen hörde jag poff bara, och så låg han där helt blodig, död:'( assså hur fan kan de visa en sån film?! och vid ett tillfälle högg de ihjäl en annan unge för de trodde den var ettt monster, men ofta man inte ser, asså helt sjukt, han sprang på stranden och de bah: monster!! och sen sprang alla ungar mot han och högg honom med svinvassa pinnar! USCHUSCHUSCH, assså kommer ha filmen på hjärnan ett långt tag framöver, ingen aning om vad filmen hette, vill inte veta heller! usch:(

Aja...  sen hade vi långrast som vanligt(y) spela kotten , anna och jag äger sönder alla;););)
Sen vare seg so lektion som jag höll på att somna på när jag skrev av på tavlan.. haha
Sen No , med min underbara kenneth, -.- usch på han med, han älskar mig oerhört mke........ punktpunktpunkt..
Näe jag satt på no lektionen så fick jag ett sms av min granne, och han skrev att det var strömavbrott på hela gatan, och det blev jag superglad av(fast i själva verket var det strömavbrott i halva ramnäs) -.- asså kunde det bli bättre?
ah tydligen..  när jag skulle gå till bussen med vickepicke, kom inte bussen förns 20 minuter senare, jadåå, bara för det var nån bergningsbil, blablabla.. ah men sen kom den och vi åkte hem , då trodde jag att strömmen skulle ha kommit tebaka, men ickesanicke, den hade vart borta i halva ramnäs sen kl 12 på dagen, wayyy, kul! Och senare på kvällen så var det strömavbrott i hela ramnäs! så det blev ingen träning för mig, för det var kolsvart i hallen, haha.. så jag va hemma hos grannen, för det var iskallt hos oss! de hade iaf braskamin och sånt, vi hade ingen värme ALLS!       

ah men hemma hos grannen , så satt vi o spela spel först sen, åkte vi till släggans o köpte lite mat(a) sen kom vi tebaka, och då kom strömmen tebaka:O hahah:D:D jag blev glaa,! och sen höll den i sig en bra stund sen blev det nån glapp nångång så det ba blinka och blev svart så gjorde det typ 3 gånger sen kom strömmen tebaka(y)   så vicke o jag spela lite wii jonathan också men sen gick han , heheh, och jag snackade med emelie också:)

Sen gick vi hem, vid 23 .. satt mig vid datorn, ovanligt(a)
Ah ska väl gå o lägga mig snart antar jag,

IMORRRN ÄRE STUDIEDAG, fyfan va skönt!:O
Stan med fanny blire(Y)<3<3 wiie:D
najs säger jag bara:D!

Men vi hörss, Puss&Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback