Alla hjärtans dag !

glad allihopa på alla♥dag! hoppas ni får en underbar dag med den/de ni älskar mest.
själv har man ju ingen att "fira" alla hjärtans dag med, det är rätt synd btw:/ men ah , sånt e livet..
skulle ha kunnat umgåtts med någon om inte alla var upptagna med sina egna killar... jajja, mår ändå bajs så:P

do YOU want to be my valentine?(a)


orka omgjorda bilden..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥??♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥??♥♥♥♥♥♥♥??♥♥♥♥♥♥♥♥
kyss på er ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!


Spelat match idag! mot Virsbo!
Skön vinst med 6-1 ! 
gjorde typ 3 ass och 1 mål faktiskt, fulaste målet jag nånsin har gjort.. viftade med klubban 4 gånger minst innan jag träffa bollen på "backhand" --- haha orkar inte.. och sen mår jag såå bra idag också.. ont i halsen som satan! och typ feber, hostar och har ont i huvve... kul


(old pic)    
bra jobbat tjejer!<3

Sura-Virsbo
     6-1




ska väl snart äta, sen sova tror jag nog, får se om det blir skola, men det tror jag nog, så dåligt mår jag inte, eller jo men orkar inte vara hemma.. hatare, blir bara stressad.. fast ändå skönt , men aja skit samma ingen bryr sig, haha

vad ska jag skriva nudå? att jag var uppe till 2 i natt o snackade i mobben? hah, mamma fick inte damp.. promise
orkar inte henne.. bara en vet vad jag menar.. efter matchen.. punktpunkt, seriöst.. orkar inte morsor.. måste de lägga sig i,?-.- ljup *suck*

ska nog ta o kolla på tv eller nåågot liknande orkar inte göra något vettigt just nu, inte msn heller, men blir nog det senare.. får se , kanske somnar tidigt(y)

valentin har namnsdag idag, om det  nu ens är ett namn, men det antar jag;)

ps. det är gott med choklad(a)

ha en fortsätt trevlig alla♥dag!
puss på er alla!




btw sitter o lyssnar på you're beautiful med james blunt, asfin låt, alla vet vad det är för låt lixom !
.. deppar lite med den låten också, normal jag e(a) (k) plus melissa horn på kanten(k) deppdepp, .. inte kul alla♥dag det kan jag lova:( nästa år då jävlar! då ska jag INTE vara ensam, som fan heller!
denna dag e faktiskt ganska taskig, för alla singlar o så, man ba schysst.. vafan ska vi göra lixom, men ioförsig man kan umgås med sina kompisar eller familj, men det är inte samma sak, tycker inte jag iaf.. men skitsamma, pusshej!






Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3<3

I want to be your valentine!! <3:)



bara jag som vet (Y) för de va väl de du menade jenny :D?

2010-02-14 @ 18:23:06
Postat av: johans älskling<3

aww, tack johan<3



hah, ja det är dig jag mena!;)

2010-02-14 @ 18:57:44
Postat av: jennys älskling<3<3

Haha!:D eva tar din dator och mobil efter elva och om vi forstätter prata på något sätt så ska hon ringa till min morsa haha :D orka att dom teamar mot oss (Y)

2010-02-14 @ 19:02:01
Postat av: johans älskling<3

Asså orka ! fan asså.. morsor.. hahah:')

de e så coola på nå sätt--------- (y)

2010-02-14 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback