ny vecka, nya möjligheter,nya läxor, nya problem

mår så bra idag, eller inte.. hostar och ont i halsen, plus lite feber på det(k) men gick till skolan iaf, och var där hela dagen, orkaar inte sitta hemma o lata mig..

Men idag så hände det ett mirakel ska ni veta;o!
Agneta Börjesson var sjuk???? eller nått ??
det var iaf första lektionen (alltså tyska) och alla satt utanför klassrummet och väntade på att hon skulle komma, men det gick först 5,sen 10 sen en kvart, då bah, men vafan , vart e hon?^o) helt otroligt om hon skulle vara sjuk och inte ha nån vikarie, !? och det hände faktiskt! :D överlycklig , det är nog första gången på typ ... 20 år kanske? hah, man tänkte oxå vad som kunde ha hänt, vi bah "har hon dött i hjärtinfarkt eller?" och alla bara garva, och sa att vi skulle bli överlyckliga om hon dog, haha schyrree(y) men nädå, hon kanske hade halkat eller nå, hon kommer säkert imorrn-.- lovar...

Det var det som var det positiva idag iaf, att vi slapp tyska och hennes ljuvliga röst;)
Svenska vare efter,,, jeanette(k)
Sen långlunch, älskar den rasten, askönt!

Sen So ... jeanette igen!!!       asså hon borde hata mig!? vi hade lite geografi idag, nå kartövningar.. och jag blev klar först.. ah fick nå extrapapper då, och sen blev jag klar med det, aja ska komma till poängen.. vi hade genomgång med det första papperet, och jag räckte upp handen på alla frågorna.. men fick jag svara nångång eller? neej!
hon tog anna och virrepirre som satt bredvid mig.. och de fick typ svara 2 gånger var,, och sen tog hon massa andra fler än 2 gånger var, men mig tog hon aldrig? vafan e det? och hon säger att jag inte är engagerad på lektionerna???? jag försöker ju, men inte så lätt om hon inte väljer mig nångång!!! så jävla irriterad... asså det är fan mobbning!  ååååh... äckellärare det finns....

ah påtal om äckellärare så hade jag no efter SOn.. 
kenneth.. lovely
om nu rektorn tycker att vår klass är en "problem"klass, varför får vi då kenneth?? som tycker att vi ska kunna ALLT? man får inte ens 2 sekunder på sig att tänka ut ett svar.. och så nämner han hela tiden att "det här borde ni ha kunnat i 6an" och "det här gör 6orna nu" och "det här är g-frågor som jag ställer och alla här skulle egentligen inte ha godkänt" man bahhh..........'-.- hatar han.. man kommer ju kanske inte ihåg, vad el betyder, och annat skit , asså vafan,,, nä jag orkar snart inte av hans lektioner.. man vill bara gå därifrån, men då får man väl ig direkt..

jaja,, får väl försöka stå ut , inte långt kvar! det går fort

slutade efter den lektionen iaf! åkte med brukslinjen hem, lillebrur åkte också med den, så fick sällskap(y)
bara att han puttade mig i snön, när vi kom hem..-.-

har inte gjort så mkt, ätit lite, vart ute med hunden, och suttit här, ska väl försöka plugga lite snart, vad jag har för läxor vettja inte men, får väl kolla, har alltid nån

ska inte vara med på träningen ikväll, kanske man kan förstå? 
men ska kolla på den;)  
sen blire mer plugg, och datan.. ofcourse


hadéhadé, puss!♥




Kommentarer
Postat av: natalie

haha, hon va sjuk en gång på fyra år för oss :)

2010-02-15 @ 18:11:09
URL: http://natalieeolsson.devote.se
Postat av: jennys älskling<3<3

Själv hade man 2,5 h rast tack vare agnetha (Y) första gången jag vart med om att agnetha inte är där? :O vi började oxå undra vafan hon höll hus haha :D



De blir väl msn ikväll (A) fast inte senare än 23!

2010-02-15 @ 20:17:49
Postat av: jennys älskling<3<3

Själv hade man 2,5 h rast tack vare agnetha (Y) första gången jag vart med om att agnetha inte är där? :O vi började oxå undra vafan hon höll hus haha :D



De blir väl msn ikväll (A) fast inte senare än 23!

2010-02-15 @ 20:18:10
Postat av: jenny

natalie- hah, hon e lixom aldrig sjuk, fattar inte;O!

johan- jefflar, fan va lyrre! haha, asså hon brukar aldrig va borta så undra vad som har hänt egentligen, det kan man undra;)



nu blire sms faktiskt:M



2010-02-15 @ 23:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback