fettisdagen, eller som fanny säger semledagen

visste inte att det var fettisdagen förns fanny påminde mig om det;)
inte för att jag bryr mig så värst, även fast jag åt en på sku på kvällen, men vaniljkräm:m gott vare!

enligt fannys fridatidning skulle idag vara min turdag? hur fan kan det stämma? stämmer inte nånstans...
agneta , ÄR sjuk , men är ändå i skolan o smittar ner oss..... ÅH vafan, hon såg helt jävla död ut. mer död än vad jag var idag.. trodde hon skulle vara hemma idag med, men det går fan inte.. lämna sina elever åt en vikarie , DET går inte för sig! hon litar inte på nåågon! vafan.. kärring.. HOn vill ta kål på oss:O
smitta ner oss bara, gör det, så jag blir mer sjuk än vad jag är! och varför e jag i skolan när jag e sjuk.. ah bra fråga! hah,           men agggge, din bäjskörv , kunde hon inte bara ha brutit fotjäveln eller nå, så hon inte kunde komma till skolan överhuvudtaget? .. nej , då kommer man i 40 graders feber och hostar o snorar över oss, mums!

jajja, gick inte på första lektionen, ska inte gå in på det, snackade iaf med anna, och jag själv mådde bajs, feber tror jag, jag hade:/ men ah, hade engelska med agge'-.- säkert blivit smittad...
Sen matte, med den älskvärde kenneth... den lektionen gick iaf rätt fort:P
Sen idrott, var inte med, för jag e sjuk som ni kanske förstår , anna var inte heller med så vi gick o la oss i kärn(k) åt.. och sov , hehe
sen vare tyrre.. men agge IGEN.. *suck* .. då var jag helt slut.. orkade fan ingenting.. skittyska
kul att vi fick en läxa idag på tyskan som är tills imorrn.. fatttar inte vad hon sysslar med.. käärrring

sista "lektionen" var klassråd, de sa ingenting, vi fick typ gå direkt, gick till skolbussen, satt mig bredvid bror, snackade lite med han, bussen tog en jäävla omväg idag. Värt-- jaja det tog väl en halvtimme extra

kom hem tillslut iaf.. gjorde inte mke, käka lite, datan.. sen åkte jag till sku, gjorde inte mke där, åt semla, sen satt jag död i en fotölj (stavningen) typ hela tiden(y)  

skit samma , nu sitter jag här och får se om jag går till skolan imorrn.. måste sova.. döööööd, pussss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback