Fredag + Lördag

hejhej,
skrev aldrig nå igår, glömde bort faktiskt ;o! men skirver om fredagen idag istället då;)

Men ah, det första jag vill säga om fredagen är: GRATTIS EMMA! <3
bästa syster fyllde 20 barre fyfan! hon e min langare , mohahah(a) älskar dig!
men ah, vi firade inte henne i fredags för hon skulle göra annat då;)
Men kan berätta om fredagen:

skola, no lektion först.... sen hade jag so prov... ah vettefan om det gick bra, hoppas det:O
för glömde mina soböcker i skolan, hade inte tränat speciellt mke, men jag märkte lite att jag hade lyssnat på lektionen faktiskt(y)
sen vare mattte.. kul som vanligt
sen sluta vi för dagen! helg! schöönschöönt
Åkte med cassa till stan:) vi gick runt o kolla lite o så , provade kläder och lite annat, sen åt vi på subway(a)
och så gick vi i ännu mera affärer, och köpte lite, sen fika vi :M hihi, inge svull(a)

Detta köpte jag:
* grå tjocktröja
* tights
inget mer? öhm.. haha minnet , känns som jag köpte nå mer, men det kanske jag inte gjorde;D

Vi åkte hem typ .. 18? ah kommer inte riktigt ihåg men nånstans vid den tiden iaf;)
var hos henne en stund, sen kom mamma o hämtade mig(;
Kom hem, käka tacos! smarrigt:* heheh
sen så satt jag o lana med lillbrorsan, haha, nedå men jag satt inne i hans rum iaf, inte direkt det roligaste, för han klagade på allt jag gjorde(y) men lite sällskap e alltid trevligt:)
sen gick jag ut o gick en stund.. sen kom jag in igen o satt mig vid datorn;);)
Jag var uppe till 3 ! satt o snacka med 2 personer på msn! haha asså, orka jag skulle upp vid 9 dagen därpå, lite trött jag var/är idag:') 
Men jaja, får skylla mig själv!

Det var fredagen/nattenmotlördag(y)

Idag,(lördag):
Vaknade vid 9 som sagt, klädde på mig käka frukost o allt sånt skit;)
Kl 11 typ åkte vi (hela familjen) till staden v-ås;) gå på stan idag med(y)
fast den här gången med grannen emelie:)
kom dit, gick på stan med emelie och hennes lillasyster jennyfer:)
vi bestämde det igår, om ni undra, träffade inte bara henne av en ren slump(y) hah:)
vi gick i en massa affärer, jag köpte inget ida, väldigt underligt:D men emelie köpte lite grejer iaf:)

fast jag fick armband av mamma sen från kappahl som jag ville ha:)
och sen åkte vi till erikslund för mamma skulle köpa nå blomma till emma, och då fick jag en klubba av pappa, en curve faktiskt:M hihii .. 
efter allt det..  åkte my familia, till emma! :) för vi skulle fira henne idaa'
kom dit typ 16 eller nå liknande:) vi var först på plats, haha, sen kom freddes mormor&Håkan, sen kom malin plus familj, sen kom mormor+zappe, och sist familjen gunnstedt:)
vi åt smörgåstårta, brukar inte gilla smörgåstårta, fast denna var faktiskt god:M
hehe, men emma fick en massa grejer, bla en kamera(ensån där med 2 skärmar) sen en locktång, presentkort, och presenten från mig:M fast hon fick säkert massa andra prylar också som jag inte orkar skriva;)

Men, typ vi 20 åkte vi först till willys, sen hem to fridnäs..
Precis käkat macka, .. vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske sätta sig vid msn, who knows;)
Men imoorrrn äre match! mot virsbo! krossa!
skrev för någon dag sen att den var flyttad, men den blev aldrig det bara för att virsbo "inte kunde någon annan dag" -.- man bah... vi har knappt 2 femmor, kulkulkul! och jag börjar få ont i halsen, kommer dö

jaja, vi SKA fan vinna, såäre bara!

hörs, pusshej!


Grattis syster,
ännu en gång, haha,
har inte bara sagt grattis typ
 tusen gånger de här 2 dagarna:D<3



Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3<3

hej jenny :D

2010-02-14 @ 00:59:19
Postat av: johans älskling<3

hej johantoan

2010-02-14 @ 01:04:34
Postat av: Emma

Tack systeryster! <3 Älskar dig <3

2010-02-15 @ 09:45:28
URL: http://myonlythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback