freeedaaaaaag!!

tjenne fölket!
äntligen fredag! fast det har gått jeffligt fort tkr jag! Seg skoldag, men gick ganska fort iaf(y)
hade sovmorron, som vanligt varje fredag till halv tio men jag fick lov att åka med mamma kvart över åtta .. annars skulle jag ha fått åkt med skolbussen kvart över sju, aldrig i mitt liv! men ah, satt i en bil i en timme för mamma skulle skjutsa en kompis till jobbet i v-ås.. kul vare-.- sov typ hela tiden i bilen men iaf!
kom till skolan 10 min innan vi började, trodde jag inte skulle hinna först, men det gjorde jag iaf :m
det var no då på morronen, k e n n e t h , ah vad säger man? ...... han e jämt tjurig, vrf? ingen jääävla aning!

aja, sen vare sooooooo, segtt.. sen lunch, sen matte.. sen slutade vi :D:D
va med cassandrafredriksson efter skolan!
vi chillade, vi bakade idag med, kladdkaka och chokladbollar, hahah vi är inge svull, nejnej(a)
vi kollade på film sen också(y) och sen kom emma&fredde o hämta mig hos henne;)
kom hem åt TACOS! gött vare
sen blev det datorn, och tvn

 
fiina "chokladbollar" ska väl inte skriva det jag brukar kalla det för(y)




senare händer det väl inte så mke mer, ;);););););)

Igår hade jag match sen imorrn har jag match med 93/95orna och på söndag har jag match igen :)(y) najsbajs  

har inge mer o skriva I think..
jag sitter o lyssnar på old music, kul liv jag har! "I don't feel like dancin"    !


pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss, några fler s? okejdå
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!

men åh vill skriva mer, men vad fan ska jag skriva? jag skriver med anna, hon ska också va med på matchen.. om nån ville veta, tycker att ni ska skriva upp det helst på ett papper! göregöregöre!
sitter här i min fina spök-shirt! och ingen jävel (förutom anna) är social nu:(:():(:(:(:( TLÅKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT


adda: [email protected] har fett tråkigt lixxom!





heidooooooooooooooooooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback