hemma från skolan

sjuk.. eller det har jag nog vart från i söndags, men idag orkade jag bara inte gå till skolan, inte nog med att jag hade feber och ont i halsen så hade jag ont i hela huvudet, dunkar som fasiken.. sprängs fan snart.. hatar att vara hemma från skolan, finns fan ingenting o göra, och så orkar man inte sitta vid datorn så direkt mycket, och även om man orkar så finns det inget att göra här heller. Och på tv så äre ingenting bra som visas, som nu lixom så kollar jag på nickelodeon, asså fan har inte kollar på det på hur länge som helst, nå jävla "skruvat" är på, asså vaäre för skit? Asfula figurer.. och det ska vara ett barnprogram, säger man "suger" då , asså en bah; "det här suger!" normalt?, nej, jajja,, jag har ju inte disneychanel så sörjer över det:(
får stå ut helt enkelt!
jag vill inte vara hemma imorrn med, mamma tyckte att jag skulle vara hemma idag, hon kände på min panna och sa att va hemma o vila.. så då var jag det. Så imorrn tänker jag nog gå till skolan. Så tråkigt att va hemma o kolla på samma skit som går på tv

vet inte ens vad vi har för läxor som jag måste plugga på^o) åååh, så tråkigt jag ha- får väl kolla efter nån film att kolla på, på voddler eller nå ..

haha, nu äre svampbob(k) det kan man ju kolla på, haha fast de visar väl samma skit igen;P


bläckvard, klockren!



hah, ah ni förstår nog att jag har tråkigt.. 

laddar hem låtar, och kollar på eh.. "ned's the classified"..? , hehe.. kul.. ont i huvet som fan.. 
dricker varm oboy, lägger in låtar på mobilen.. 
ahapp, det blir väl antadligen inte roligare än såhär

(y) 

det snöar ute idag... kom på det nu:O asså vafan, vi behöver inte nå mer snö- ! Vill bara att det ska bli Sommar nunununu! orkar inte med det här längre
snöar inte så värst mke, men det snöar fortfarande och ah snö,

och jag har ont i min tå, tror jag har stukat den eller nå, för det gör asont. den mellersta tån på vänstra foten gör ont om man ska vara exakt

skriver kanske mer ikväll, får se om jag orkar, eller om jag typ sover.. 

hörs, Puss

ps. james blunt är bra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback