Jag har trååååkigt!

Tre saker jag inte förstår:
Varför jag har så tråkigt
Varför man lever
Varför jag är så negativ hela tiden

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

Bok
Fjärrkontroll
Ljus

Tre saker jag gör just nu:
Andas
Kollar på film
Tänker

Tre saker jag kan göra:
Vissla
Gå på toa
Prata

Tre saker jag inte kan:
Knäppa med fingrarna
Koncentrera mig
Blanda kort snyggt

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Musik
Musik
Musik

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Knäppa med fingrarna
Köra bil
Snurra med innebandyklubba


Tre favoriträtter:
Tacos 
Kebab
Kotlett med potatisgratäng                                                                                                                                                                                               


Tre namn du går under:

1. Jenny
2. Jenny
3. Jenny


Tre saker som skrämmer dig:

1. ensamhet
2. kenneth
3. skolan

Tre saker du har på dig just nu:
1. Vindbrallor typ
2. T-shirt
3. strumpor

Tre av dina favoritband/grupper/artister (just nu):
1. All time low
2. Rihanna
3. Ke$ha

Fyra av din favoritlåtar (just nu):
1. Stupid in love
2. Who I am
3. Hello Brooklyn
4. Kiss N Tell

Tre fysiska saker som du attraheras av:
1. Håret
2. Muskler(a)
3. Ögonen

Tre av dina hobbys:
1. Innebandy
2. polarna
3. Datan(k)

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. PENGAR!
2. Systemkamera!
3. Kläder!

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Skaffa barn
2. Åka till USA
3. Bo i Göteborg

Tre saker du vanligtvis inte skulle erkänna:

1. Jag har ADHD… jag e seriös…
2. Jag heter inte jenny … mke seriös…
3. Jag knäpper fingrarna även fast jag inte kan

Tre saker du tänker på just nu:

1. Jag har tråkigt
2. Att det är varmt o låren
3. Jag e sugen på godis

Tre affärer du handlar i:

1. HM
2. Gina Tricot
3. Cubus


Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

ehm.. är hår en fyskisk sak:O? kanske de är? men de tror jag inte? eller?:p

2010-02-28 @ 02:00:57
Postat av: johans älskling<3

men spela roll? det sitter PÅ kroppen iaf:M

2010-02-28 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback