lörtag

skönt med helg, jadåå
asså kommer inte göra nått idag och imorrn, har spelat match idag med 93/95orna som jag skrev igår..
den började vid halv 14 "vi" eller hur man nu säger, vann med 6-3 mot hallsta(y) bra jobbat tjejer.
det kändes som jag ba körde fett oseriöst, hah, men aja , har match imorrn också, vi ska spela mot vib , (borta) när den börjar vet jag inte men har iaf match imorrn;)
min fot e skön också! det var en som stod på min fot i 2 timmar när jag ramla, men gjorde inte ont då, men nu göre jätte ont:( röligt

det är det jag har gjort hittils idag lixom och ska snart diska!!!!!!!!!! roligaste som finnnnssss ever! lovar , ni kan få komma hit o testa, det är lugnt! 

skriver kanske nått ikväll också, vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll men aa...
puss o hej!


och ah, jag hade mycketmycketmycket tråkigt igår kväll(y) tråkigaste fredag ever trorjag nog, blev lite bättre sen men .. kom in lite mer folk men ,,,,,,men,men,men,men ah det var en tröökig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback