Måndag - Temadag

Duktig jag e som skriver tolv på kvällen/natten.. måste fan gå o lägga mig nu. Men ska försöka skriva lite granna iaf:)

Skolan;
Vi hade temadag idag, fördjupningsdag
Det enda jag gjorde idag, var att läsa min bok, som jag har skrivit om på förra inlägget ; "Om jag stannar"..
Gud jag tror inte att jag har vart så inne i en bok nån gång;o lixxom, började grina en gång när det var assorgligt, har inte vart inne så i en BOK! hah, kändes som om jag kollade på en film. Anna, jag o cassa satt nere i kärn o läste typ hela dan, till kvart i 14 då fick vi sluta.
Och förresten i morse kl 6 så vare hockey : Sverige-Finland
kollade inte från början, för jag var för trött(a)
så missade 1 mål som sverige gjorde...
Sverige vann faktiskt mot finland med 3-0! trodde jag aldrig:D så det var ju bra!

jaja, det var en chillmåndag iaf(y)

Men kallt har det vart hela jeffla dagen!
Imorse var det -30 grader ute :O
assså seriöst, när kommer våren?????? never? känns som om det aldrig kommer bli sommar:(
JÄVLA SNÖ:(

orkar inte skriva nå mer nu..
kan väl berätta att jag har tränat idag... ah det gick ju bra, kan ju ha en spricka i min tå.. och gjorde illa den ännu mera på träningen.. klev konstigt på nå sätt:/ så ah nu är det ännu rödare och svullen'-.- love
måste åka o kolla den, tänk så har jag en spricka, :( skitorvar

jaja, senare kollaade jag på hockey (damer) Sverige-USA..
ah det gick jue bra-.- 9-1 till usa(y) tsss..
tränaade lite på tyskaläxan också, men sen gav jag upp, kollar på os, men nu ska jag sova ..
hörs
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback