söndag, fortfarande

japp, då har man haft match dådå, vi vann inte men det blev oavgjord, 4-4 mot vib(y) vi spelade asbra!
men vi kunde ha vunnit om det inte vore för domarna... sämsta ever, okej kanske inte ever men de var sämst iaf!
gjorde inge mål.. men det gjorde kajsa, emelie, malin och kajsa igen? aja de gjorde iaf mål:) vi ledde ett bra tag , men sen gjorde de mål , typ i slutet på matchen.. men förra gången vi spela mot de så förlora vi med 4-0, så det var en riktigt bra match, fick 1 poäng , det är väl nånting;)

Efter matchen (I st:Illians) så åkte pappa och jag till kätting och kollade på p95ornas match mot forsby, det hade redan gått en period när vi kom dit och då ledde sura med 4-0 ;)
Satt bredvid emma och snacka lite granna :)<3
Sura vann iaf med 8-2 , najsnajs
sen åkte vi hem .. duschade, prata med mammi, datan, mat, datan/tvn... senare, ah typ samma sak(y) hehehehehe liiiiiiiiiiiiv! pusspådet!
 
temadag/friluftsdag imorrn... kul, promenera grilla korv , och åka skridskor, kan det bli mycket bättre? knappast!
vet inte ens vart vi ska samlas, vet bara att vi ska va där vid 9:00 , och jag måste åka med skolbussen, annars kommer jag inte till skolan.. måste vänta i 1 timme då, och får väl vara i skolan dådå, men vet inte om vi ska samlas där, åååh.. orkar inteee -.- kan jag inte bara få vara hemma o sova? så värd dag, lovar

skönt med blåsor under fötterna också.. fick det från matchen, för golvet var halt på golvet och då ba blev det blåsor, jadåååå
plus att jag har ännu ondare i foten idag,,,,,,,,,,,


jaja ska inte klaga, livet leker.. punktpunktpunkt, "pinsam tystnad" .....sssssssssssssssss.............



pösshej!  ps. jag älskar livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback