STUDIEDAG

helllu..

skönt med studiedag idag? - JA som fan!
Vaknade typ halv 9, :O jag var helt superpigg, satte mobilalarmet på 08:43 men trodde inte jag skulle vakna på en gång men det gjorde jag!;o haha
Aja, jag fixa mig på en gång som jag kom upp, fett onödigt jag vet men asså visste inte vad jag skulle göra,(a)
plattade håret och sminkade mig, innan jag åt frulle..
Vid 11:25 åkte jag med brukslinjen till sura, åkte till fanny:)<3
Vi var hos henne till halv 13 sen åkte vi till stan med bussen ,,,,,
Vi kom dit chillade i massa affärer, och träffade några, he he he, en kram fick man iaf(a)
Ah, sen chilla vi lite till... hah, men vi var i stan till 18 typ.. bra att jag glämde bort springträningen idag med-.- lyckat!
Jag köpte en tjocktröja på cubus och sen en t-shirt på new yorker(y)
När vi var på stan så träffa vi angelica och sen några av fannys polare :)
Sen på stan så vare en kille, (telefonförsäljare) som bah fråga oss om vi var över 18:') hahah, fan va jag garva, jag bah omg ser jag ut som 18 ? jo man tackar , haha:D
Jaja, vi åkte hem med fannys mamma, vi kom hem till fanny, gjorde inte så mke innan vi åkte till källmora, inte direkt kul där idag, de körde nån tävling och jag orkade inte va med, så jag o fanny gick o pratade :)
Blev lite arg över olika saker, men ah.. skit samma, det förstörde iaf min dag, haha, det lät ju positivt, haha...
Men ah dagens bästa var stan plus den man träffa där (y)
Jag vet fan inte vad jag ska skriva idag, helt komplicerad studiedag .. skön och kul fast komplicerad dag..

Känns som lördag idag:o men fan det är bara tisdag!  orkar inte..
Onsdagshelvete, fast det var skönt att det var studiedag idag, typ drygaste dagen var idag, så det var tur;)
trodde jag skulle skriva mera men kommer fan inte på nå mera... skrev helt jävla stört idag, mitt huvve snurrar runt i alla mina tankar såå... hah, men ah ni får nöja er med denna cptext(y)

Livet, är det inte helt fantastiskt underbart?!
kan det bli mkt bättre än såhär?
tydligen..
suck..
vad fan ska jag göra..?

tänker på allt nuförtiden när jag går o lägger mig, lyssnar på musik och somnar inte, på typ 1 och en halv timme, alla låtar på mobilen har fan nått att göra med något/någon som jag tänker på.. usch, jobbigt som fan, såå mke tankar runt om mig just nu.. fuck this
hejdå

pussheeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback