tisdag- första nationella provet!

tja
då har man gjort sitt första nationella prov, del A i svenska, läsförståelse.. gick väl sådär, gick varken bra eller dåligt.. jag var helt inne i provet, och så helt plötsligt var jag klar, jag tror jag var först klar men jag gick inte förns alla andra gick, kollade igenom provet tusen gånger, men ah det var inte så jätte svårt, väldigt nervös var jag innan provet, och tillomed efter också! och torsdag! det vill jag fan heller göra! en jävla uppsats:(! det kommer gå åt helvete jue!   vill inte att den dagen ska komma, även fast vi får sluta efter det men ändå:(!
godis, måste komma ihåg det tills på torsdag:M haah, men vafan vi ska sitta i ett klassrum i 2 timmar, måste ha nå o käka då(a)
ska försöka att inte tänka på det nu, måste träna på tyska läxan/provet, det är nå presenslblablabla.. måste kunna det! annars kan jag få sänkt i tyska, jadåå

pluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggplugg

pluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggplugg

sitter här.. som vanligt, ont i huvve och fryser ihjäl.. 
så mke just nu, så kanske därför ...

you.. what do you really want with me? .. ,,,,,,
yeahyeah whatever... your choice.. *suck*

I don't really care anymore

ikväll, blire antingen sku, eller hemma, men måste plugga så kanske blir hemma,, har ju so prov, och tyskaskiten, plus lite annat roligt som man måste plugga på(k)
kanske går ut o går en stund sen också, fast vi får väl se hur det blir..:)

om 3 dar fyller emma år! <3 20 hela år!
måste åka till stan, och köpa nått till henne!! paniik, jaja , jag hinner:D

ska ta det lulu nu o lyssna på musik, kolla på tv eller nått liknande :)

hadehade! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback