tisdag - vanlig tisdag kanske?

tjo

tisdag. vad kan man säga om denna dag...

åkte med pappa till skolan. så åkte inte lika tidigt som vanligt. för han skulle jobba hemma.
hade no första lektionen, toppen.
Sen engelska. sen matte. ruuliga lektioner.not.
sen skulle vi ha haft idrott. MEN. den var inställd! för att vi inte fick va i hallen. för det va nå med att det var för mycket snö på taket.(y) så fick 2 timmars hål! det gillades.
så vi chillade runt! OCH vi fick reda på att jocke(musiklärarn) var sjuk/borta? och vi har musik första lektionen imorrn. SÅÅ vi har sovmorron:D! till halv tiee! pusspådet(k)
men sen hade vi tyrre=tyska. med aggepagge. den gick rätt snabbt. sen efter den lektionen hade vi klassråd.
vi fick reda på poängen på vårt so prov inom islam! jag fick faktiskt vg;O hade inte ens tränat:') hade typ 2 poäng från mvg....... man bah yeah. trodde jag skulle få ig! haha.. känns som om lilla jenny (även fast hon har nästan sovit på solektionerna) har lyssnat på vad jannee har sagt(y)
fick iaf rätt bra, rätt nöjd eftersom jag bara tränade på g-frågorna.. och det var inte ordentligt. haha

Åkte med halv tre bussn hem.. ah det vart ju en lyckad resa..
åkte runt hörnet på skolan, sen stod det en bil i vägen , parkerad på gatan'-.-
och vi kunde inte backa bort därifrån eller nå.. så hon som körde bussen tutade asmke för att nån skulle reagera på att deras bil stod lite för mkt ivägen för den feta bussen! så bussen stod där i 20 minuter typ! yesss... inte nå segt alls.. så det jag bestämde mig för, var att läsa min bok, så tog upp den o satt mig o läste, + att jag hade hörlurarna hårt instoppade i öronen, ville inte höra alla klagande ungar, och allt tutande, för det var inte lite hon tutade..  tillslut kom det ut nån o flyttade på den parkerade bilen.. tror hon skämdes lite, hon fick lite skäll av busschaffissen;) heheh-- men segt vare.. vi åkte 14:25 typ och var hemma... tjugo över 15(y) lyckat..
jag hann faktiskt läsa ut min bok!
den är asbra! fyfan, grina tillomedpå bussen;o
ska väl försöka skriva en recension om den.. hatar att skriva det. kommer inte kunna förklara den, men får försöka!
ska på sku ikväll också, kanske åker lite senare än vanligt, måste göra läxor! jenny hjärta skolan
vet inte ens vad vi har mer än tyska och min recension som ska vara inlämnad på torsdag(y)

måste äta nå nu, skita hungriiiiiiii + att jag har fett tråkigt.
men ah det är ju livet så, jag försöker leva med det

pusshejjjjjjjjjjjjjj




Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

Låter som att du gillar skolan just nu jenny :D(Y)

2010-02-23 @ 17:25:45
Postat av: johans älskling<3

allti johan alltid!! du vet att skolan är bäst! :D

2010-02-23 @ 17:50:50
Postat av: johans älskling<3

asså skolan har blivit konstig, jag har vart glad idag;o sjukt!

2010-02-23 @ 17:51:57
Postat av: jennys älskling<3

men de är jag som har gjort dej glad såklart (Y)

2010-02-23 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback