Torsdag- andra svenskanationella provet = uppsats!

jahapp.. gjort svenska uppsatsen nu då.. nationella.. "I gränslandet".. valde Åldersgränser av de där 4 olika sakerna man fick välja på, skrev om energidricka lixom.. asså åldersgränsen på det, att jag tyckte det var lite onödigt även fast jag är 16 men asså måste ju visa legg hela tiden;P aja skitsamma skrev iaf om det:D
vet inte om det gick bra men ,,,, får väl hoppas att lovely jeanette gillar uppsatsen.. det som var bra att vi fick ha godis också, det var gött(y) hihii

Fick då sluta efter uppsatsen:D! var klar kvart i 10 (y) men fick lov att vänta på fanny, för skulle vara med henne:) och hon var segast i världen.. hon blev klar 1 timme senare lixom, så jag var med cassa i skolan, åt lite , satt i kärn sen blev fanny klar och då gick vi hem till henne:)

Jah, vi gjorde en massa, kolla på tv, snackade.. ritade(y) snacka ännu mera, satt vi datorn, snacka mera och mera o mera! haha:) men sen klockan fem åkte vi till källmora, för det va konfirmandassistentmöte :P
var där till 19 sen kom mamma o hämta mig;)

kom hem, åt, satt mig vid datorn.. sitter här fortfarande.. pluggat arslet av mig.. okej inte alls men har gjort no-nyhet och anna förhörde mig på so frågorna på msn:') jaja, kommer gå bra på provet, glömde böckerna i skolan! bra jobbat jenny bra jobbat! fan också, .. jaja, islam.. det är ... kul ... *host* ...

det känns som om jag håller på att bli sjuk också,, ont i halsen och hostar! kulkul, ont i huvet har jag också var tredje sekund, dunkar som fasiken just nu!

imorrn har man sovmorron också.. till halv 10 (y) sköntskönt, fast har det varje fredag, men fortfarande skönt såklart:)
och sen fyller systeryster 20 bast imorrn! eller om en halvtimme för att vara exakt(y):D
så ska åka in till stan o köpa nått till henne imorrn med cassa ;)

jaja, ska väl gå o lägga mig nu, pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Barnprogrammen som är idag tycker jag verkar vara skit. Men å andra sidan så när man väl är liten och inne I ett program så är det säker bra. Men inget går upp mot våra barnprogram. Dom rockade!

Ha en underbar helg!

2010-02-12 @ 06:39:32
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback