torsdag, frisk? kan jag inte påstå

tjenne..
blev skola idag, som jag sa
var helt jävla slut, men ville INTE vara hemma! orkade fan inte det, såååååååååå tråkigt.....
har saknat anna sjuukt mke, min sötnos, skiner upp min dag:D
cassa blev social, senare på dagen så det var ju trevligt:)!

jaja, min dag:
vaknade av mamma efter att mobilen hade ringt 2 gånger, stängde av den, heh.. ville så inte vakna.. men tänkte bah nej tänker fan inte vara hemma!
så jag gick upp även fast jag hade asa ont i huvet(y)
men ah åkte med pappi till skolan,
första lektionen skulle ha vart soaré träning men jocke var sjuk så vi hade lektion i vårt klassrum, tränade på läxor o sånt shiet

sen hade vi slöjd, broderar..
jaja
rast
engelska, några hade nationella muntligt idag;o tur att det inte var jag! hade gått bajs, säger jag bara!
kul att vendela fick mvg.. men de andra 3 fick vg+ tror jag så..  men de sa att det var svårt.. hm jaja får vänta o se

hade svenska efter, säger inte så mke.. jeanette... punkt


idrott sen.
Var inte med på idrotten efter som jag e sjuk typ, vi skulle spinna i badhuset, och skulle ha dött om jag var med
fick lov att gå en promenad:P
....  en person förgyllde min dag då (a)
gick i 40 minuter typ, sen gick jag tillbaka till badhuset, kallt som fan vare

men kom iaf till badhuset, till typ 10 över 15, väntade på cassa, sen åkte vi hem till henne, och jag va med henne kanske rätt uppenbart, men iaf:D vi chillade lite granna, käka.. kolla tv.. spelade kort m.m(y)
sen kom mamma o hämta moá .. cassas hund bet sönder min ena sko, great... vafan ska jag ha på mig?hahah

kom hem, satt mig vid datorn, OVANLIGT.. men gjorde noläxa samtidigt!
åt glasssssss, satan va gött de va
sen har jag inte gjrot så mke mer
chillar fortfarande här, ska snart gå o lägga mig

pusss




och allihopa, idag har frida namnsdag(y) grattis till alla "fridor" ute i sverige/världen, haha(k)
2 personer som jag känner heter frida mårtensson och frida andersson, grattis till er:)


imorrn ska man på cup med sku(y) sala open, fifän det ska bli kul!
längtar som fan, taggggtagggg! min tå är inte i toppform, inte jag heller för den delen men ska mosamosamosa(a)
mamma sa att det kan va en spricka i min tå, yeah! men det stoppar inte jenny:M
samling imorrn 17 vid källmora, pusspåer.. hörs


Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3<3

Våran promenad, (Y):D kul hade vi iaf, eller?:P



SALA OPEN HERE WE COME!!!!!!! hAHA :D vi ska vinna vi ska ta dom vi ska göra losers av dom!

2010-02-18 @ 23:24:47
Postat av: johans älskling<3

vår promenad(y)! ja såklart vi hade:D!!!



HERE WE COME!! hahah ofcourse we do!!!!

2010-02-18 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback