Lördag den 27 februari 2010 . . .

helu

fick reda på av pappa igår att jag skulle vara med på f93/95-ornas match. Så jag va med på den idag.
Det var samling vid stenhuset kvart i 11 , fast det var bara micke som stod där, för några åkte direkt och nåra läste fel på hemsidan(y) men ah , åkte med micke helt enkelt..
De skulle spela mot Knäppmora, så alltså åkte vi till Skinnskatteberg..
asså jag e så jävla trött, o va trött på matchen så för mig gick det, sådär.
Men domarna .. sög! som alltid , knäppmoras domare är fan sämsta som jag har skådat! asså.. vi gjorde egentligen ett mål (ifrån början) den typ rullade in bakom målvakten , och man såg att den var inne, men då blåser den ena domaren precis innan den rullar in.. för tekning?? man bah jaaha? micke fick lite tokdamp på de.. asså.. ja^o) domarna sög iaf, men det blev lika , 2-2 men "vi" kunde ha vunnit med minst 3-2.. men jaja, inge o göra åt..


NEJ NEJ NEJ NEJ! nu snöar det:O!! NEEEEEEJ, :(:( fan då!!!! det får inte snöa;O!  
vill ju att det ska bli vår:( FAN!

*suck*   

sitter iaf här, trött som fan, orkar inte göra nånting.. kom hem från matchen typ två..
satt mig här o lyssna på musik.
orkar inte göra ett piss,
skulle vart med cassa o anna idag, men det blev väl inge av?
klockan är 16 och cassa skulle fira sin pappa nångång idag så det gick väl åt helvete.. och ingen har hört av sig , så.. :( 



förresten, igår vann sverige OS-guld!:D
i curling(y) woho!
haha, kollade från kl 00 till typ halv 2 och då var det inte slut än, orkade inte kolla! var helt död
jag o johan hade kul.. vi var kommentatornerna,, hah, "nu tog sverige bort kanadas sten" "nu tog kanada bort sveriges sten" haha, fast sen blev det lite "spel" .. sverige vann med typ 7-6 eller vafan man säger..
kollade på reprisen idag, (asså i slutet, finaly,the end) sista stenen, och det var kanada som hade sista stenen.. sverige hade tur att de bara träffade 1 sten och så puttade de in en annan svensk sten längre in i mitten(y) hah, eh fattar knappt själv vad jag just skrev , men ja, SVERIGE vann iaf:D
huvudsaken! ¨



"du gamla, du fria..." 

jag hade rätt iaf, de vann guldet:M


kollar lite på hockey just nu, det är repris , men i alla fall..
slovakien-kanada
kanada vann antar jag, med det är lika/blev lika 3-2(y) trevlans
men ah kanada kommer vinna hella skiten..
bryr mig inte.. sverige åkte ut så det sket sig..

FAAAAAAn, va det snöar! blev helt deppiii juee!
skitkorv! inga små snöflingor heller '-.-





ikväll äre melodifestivalen , så ska väl kolla på det, känns som en sån här dag som jag egentligen inte ska sitta vid datorn .. ? men asså det enda jag gör här på datan e o skriva det här och gör om lite bilder,
har ingen ork med msn o fejjan.. ska väl gp in o kolla fb, men .
såå jävla trött, men vill inte sova.
det är lördag jue, vad sysslar jag med egentligen? .
man kanske ska ta sig en powernap? he he kul dag

idag har Lage namnsdag;)
känner inte en jävel som heter det men.. grattis i alla fall(y)


har inget mer att skriva förtillfället, ville bara skriva lite, hade tråkigt, och det enda jag orkar göra nu är att skriva, titta på tv och lyssna på musik.

Ha de gött allesammans :*




Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

Men vi hade kul när vi tittade på curling jue!(Y)

båda va tröttare än glenn och sven tillsammans haha liv vi hade dåe asså (Y)



Jag hatar också snööö :(

2010-02-27 @ 20:34:58
Postat av: johans älskling<3

kul som faen!(y)

hah, ah som filt o flottig !

vi har alltid liv johan(y)



snöööö kan gå o dööö!

2010-02-27 @ 21:04:10
Postat av: jennys älskling<3

hhaha filt och flottig (Y) :D msn elle??:D

2010-02-27 @ 21:18:24
Postat av: jennys älskling<3

vad vare som va nytt? :p

2010-02-28 @ 01:54:36
Postat av: jennys älskling<3

skojja baara ta de luugnt :D

2010-02-28 @ 01:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback