vanlig, jeffla onsdag

Jahapp då sitter man här igen.. as usual
Lyssnar på håkan hellström också (y)lovelove

Skolan, tråkig vanlig onsdag, bara att vi bytte idag till musik, istället för bild, som vi har haft i tusen år, så det var rätt skönt, även om jag tycker om o rita så äre kul med musik;) och anna var sjuk idag förresten! tråkigt utan dig gullunge! krya! <3 fast jag antar att du kommer imorrn o gör nationella:) hoppas det iaf! pusspuss!


.. Och sen vare tyska, hade verb tills idag, bra att jag kunde de -.- hade fel på typ 2 stycken, och det är jäävligt dåligt… fuck också..  aja , får plugga mer tills nästa verb som kommer! Måste det!
Ingen fatta, jo fanny kanske (y) haha

Jajja, rast, so + svenska, sen matte med den älskvärde Kenneth (k) -.-
Sen var skoldagen slut, fick vänta på bussen i en halvtimme också , fick sällskap av cassa i ca 2 minuter, det var ju kul, så satt i språk’ och väntade en stund, sen gick jag ut o väntade.. de håller på att skotta taken på skolan, så huvudentrén   är avstängd, så var tvungen att gå igenom språk-korridoren ;P men ah iaf, väntade utanför vid cyklarna i typ 10 minuter innan bussen kom, pratade lite med en person innan bussen kom, det var trevligt(a) hehe
Och sen kom bussen, satt sig där, med lurarna i öronen och bara tänkte på ingenting, eller jo alldeles för mke så det blev tomt i huvet, log nog trettiotusen gånger åt ingenting, hah, ah jag e ju som jag e :)


Men kom hem iaf, gjorde fan inte ett piss, tog en macka, letade efter nå mer o äta men det fanns inte ett skit , varken i kylskåpet eller något annat skåp, så åt typ inge.. hungrig som fan var jag också! Poor little girl! Haha


Men ah satt o kolla på tv en stund, eller typ hela tiden till klockan fem elr nå då satt jag mig vid datorn(y)


Kvart över 18 kom pappa hem o skjutsade mig till träningen, som inte blev nån träning för vi var för några, men stannade kvar, för det var typ jag, becka, malin och fanny som stannade kvar och sköt lite på mål o så.. jag var kvar till kvart i 19 typ, då skjutsade honken hem mig, för hade ingen mobil att ringa till pappa med, glömde den hemma, första gången typ! Heheh, men ah kom hem. Käka lite , duschade, och sen satt jag mig vid datorn, ovanligt…


Imorrn äre nationella igen;O VILL INTE GÖRA UPPSATS! Fyfan,L usch! Nej, jag vill verkligen inte K! Asså ska sitta i 3 timmar?  Men ah får sluta efter, men iaf, jag vill inte! Och man får ha godis, det är ett plus, men alldeles för mkt minus!  E asnervös, ! var det till nationella igår, men det var ju inte sååå farligt men nu??!?!? Uppsats?!?! Jag dööör!

 


Jaja, jag kanske överlever, vem vet.. önska mig lycka till, det vore väldigt snällt, behöver verkligen det!


Puss på er!


Ps
. jag slog i tån idag i mammas o pappas säng nyss, skönt i lilltån !  Jag har alltid turen med mig!


Kommentarer
Postat av: Emma

DU FIXAR DET ! <3

2010-02-10 @ 21:30:57
URL: http://myonlythoughts.blogg.se/
Postat av: jenny

tack emma!<3

2010-02-10 @ 23:43:22
URL: http://nerffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback